Engkorang Yang Best

Wednesday, April 28, 2010

rindu membuak2...

Assalamuaalaikum....


still ta tdo ag..padahal sok klas pagi..aduyaii...mampos den kalau lewat...sahih kene marah ag...huu..

malam nh tetibe rindu bertandang lagi pada satu wajah yang memang menjadi penghuni tetap kat ati aku nh...satu wajah yg slalu wat aku ketawa dengan pelbagai macam ragam dan keletah...sumpah aku tak tipu..rindu giler dah nh...

malas nk citer panjang2...kat bawah nh gambar insan yang memang aku rindu sesgt..

atah rindu syameen sesgt...=/

tuh gmbar anak buah aku..sebulan jek lagi tinggal b4 aku dpt jumpe budak kecik nh..aduyai...ari2 tpon pown aku still rindu ag...ragam dier nh buat aku ketawa..cmner ngah tensen pown la, tgk ragam dier ketawa aku..tuh tadi aku usha blik gmbr2 dier dr kecik buat aku lagi rindu...aduyaiii...gambar atas tuh gmbr dier yg da latest nyer..akak aku slalu mms gmbr dier kat aku...ley la terubat rindu tuh sket..huu..

ok lah..maw tido..sok maw ke kelas...
adios..
assalamualaikum..

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design