Engkorang Yang Best

Saturday, April 24, 2010

aku suh emel la bukan letak kat mukabuku...

Assalamualaikum...


hye korg2..thanx yer sebab dtg n menjenguk blog yang hebat ta seberapa nh...=) semalam hengat nk menghapdet belog..tp kul doblas camtuh aku da ilang dalam mimpi...pastuh kul 4 tersedar aku tgk lappy terchenta nh still on n internet still connect...lam ati aku terkompius jap..sebab b4 tdi td aku ase internet tuh memang dah dc..musykil nh...pastuh aku bangun n off  lappy aku n smbung tdo balik...kul 6 lebey tersedar then terus subuh...pas subuh aku layan balik mate nh..tup2 dah kul 11 lebey baru terhegeh2 nk bangun..hahaha...

tadi time aku bukak belog terchenta nh, aku tgk kat ruangan kire2 tuh dah 2894..rase cm pelik...terus aku bukak emel..ye r, b4 nh kan aku dah janji sape dpt no 2885 [sini] print screen page tuh then terus emel kat aku...sebab akku nk bg topup free..tp tade pown emel..aku jd musykil...pastuh aku usha fezbuk aku..tetibe ader sorg membe aku post gmbr yg kat bawah nh...

kalau nk gmbr lagi jelas tekan SINI

memule aku ta paham ngan caption dier wat tuh..pastuh biler aku pk balik mesti ader sumthing nh..then aku pown tenung gmbr tuh lelame...yeaahhh..finally i understand it..

NSA tahniah yer..t aku bg topup free tuh...dun wori okeh...aku da janji so, kompom aku akan bg..

okeh..tuh je nk hapdet...t aku dah kaye sket aku wat lagi cmnh ek..hee..=))

adios..
assalamualaikum...


2 kutukan sopan diterima:

Lucy S. said...

alaaaaa takde rezeki T^T

Miss Shizu said...

hee..tape2...t ader contest len plak ek..huu..
slalu2 la jenguk cnh..=)

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design