Engkorang Yang Best

Thursday, April 22, 2010

apsal sumer salah pempuan??laki perfect sgt ker???

Assalamualaikum...


hye korg2 sumer...pekabo???hope korg2 sehat lah yer..sesape yang rase nk demam ke or rase ta sehat ke or rase masin ke atau ape jugak yg korg rase skang nh, siler2 lah amek pendekatan yang sewajarnye ye...aku nk tulun ta ley...tuh diri korg..so, aku juz ley tulun cakap kan je lah yer..hee..=))

ptg tadi aku hengat nk hapdet blog terchenta nh...tp disebabkan aku khusyuk sesgt bace novel, langsung aku bunuh je niat tuh...4 jam abes satu novel yang kire2 500 pages..giler kan aku nh..sebab tuh famili n kengkawan aku kate aku antu novel..kalau da dpt novel sori la nk buat pape ag....kalau org ngah ckp ngan aku pown aku juz dengar je tp ta pandang langsung org tuh...hahaha..sori la yer...aku memang cenggini...kalau dah start bace tuh jangan lah ader sesape nk kaco...memang ta dapek la jeppp...

penah dulu aku bace 2 novel lam 1 malam...start dr kul 9 malam smpai kul 6 baru abes 2 novel tuh....esoknyer aku kene marah ngan mak aku sebab aku ta tulun dier wat keje umah..hahaha..cmner nak tulun nyer...pas subuh cover tdo yang tertinggal tuh..bukan ter sebenarnye, sengaja..hahaha..mane la mak aku ta hangen...

memule epi jek...

sebut pasal novel kan, aku teringat ader saty novel yang aku bace dulu..ta hengat tajuk aper..tp citer tuh memang best..pasal anak...pasal satu kapel nh da lame kawen tp tader rezki nk ader anak..ye r, tuh kan sumer keje TUHAN..kiter ley usaha jek..tp aku pelik taw, biler da lame sgt kawen an, tade anak pastuh yang laki nh mesti nk slhkan pempuan kan...famili laki besenyer pown same...pastuh mule r berangan2 nk pasang ag 1...ish, sakit ati tol aku la..huu...teremo plak..

pastuh jd cmnh plak...=(

tp btol an, slalu cmtuh la kan...kawen, then tade anak ag pastuh gaduh, pempuan gak yang salah...sumer pempuan yg ta btul...yang laki sumer btol..dush..dush..dush...

okeh..da telebey suda aku merapu...pade yang ta paham, sori..malam nh palotak aku ta bape centre sgt da..hahaha...
nh cover depan novel tuh..

nota aku sendiri : aku da ingat da tajuk novel tuh..biarkan aku menangis by norhayati berahim..

adios..
assalamualaikum....

2 kutukan sopan diterima:

budakhitam said...

novel je pun..rilek sudah..pandai cari nanti jumpa la yang baik even tak perfect=P

Miss Shizu said...

hee..tuh kate malam nh palotak ta bape centre...padahal novel je pown..tetiber teremo..hee..=))

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design