Engkorang Yang Best

Tuesday, April 27, 2010

korg taw ke fungsi jari telunjuk???

Assalamualaikum...


pagi tadi ade kelas bi..patutnyer final presentation arinh...tp disebabkan bob ta dtg, so kitorg ta jadi present...madam ckp rabu nh..sharp on time kul 2 petang okeh....no more excuse da..hohoho..tape2..demi final present aku akan teruskan perjuangan aku nh gak..hahaha...


pagi tadi pown aku ader shooting gak..nak abeskan tuk iklan yang ke2...khamis nh dah pre presentation...aduyai..mintak2 bob sempat lah edit...takot aku dowh..tamaw aku repeat da...cukup2 lah aku duk perlis nh...ta larat da kau rase nk duk lelame ag...



mungkin kah aku cmnh??
hahahah

sebenarnye aku ngah wat skrip tuk present projek radio esok..aduyai...pening gak an nk wat skrip nh...nk wat cmner, keje last minute cmnh r...baru padan muke aku nh...arituh tanak buat...esok nk present, mlm nh baru terhegeh2...da r aku ngan bob jd dj sok...aduyai...ta ley bayang btol r cmner kecoh nyer radio aku nh...huu...


okeh2...tamaw tensen2...aku nk share satu citer yang ley wat korg senyum sorg2 depan komputer/lappy korg yang aku amek dari SINI


citer tuh cmnh >>>


tapak tangan + jari

Ketika Abu masih kecil dia diajar oleh ayahnya tentang fungsi-fungsi jari tangan...

"Jari telunjuk berfungsi untuk menunjuk sesuatu.. Ibu jari pula kamu gunakan untuk membuka buku.. jari kelingking untuk mengorek hidung.. jari manis untuk tempat cincin dan fungsi jari tengah... nanti Ayah ajarkan bila kamu sudah berkahwin " kata si ayah.


Dua puluh tahun kemudian.. Abu melangsungkan hari perkahwinannya. Malamnya Abu menemui ayahnya.


"Dulu ayah pernah berjanji akan memberitahu fungsi jari tengah bila saya sudah berkahwin.. Hari ini saya sudah berkahwin.. jadi sekarang tiba saatnya Ayah memberitahukannya."


Ayah Abu membisikkan di telinganya..


"Malam petama ini kamu pasti akan melakukan *tut* ngan isteri kamu. Kemungkinan besar kamu akan melakukannya beberapa kali sehingga kamu keletihan..Pada saat itulah jika isterimu meminta lagi.. kamu gunakan jari tengahmu... tundingkan pada mukanya dan katakan...


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


"Jangan mengada-ngada.. pergi tido!!!"




p/s: hahaha...korang ingat aper ha????aku ta citer lucah okeh..=p

en3 nh aku post saje2 jek...tade pape pown niat jahat okeh..juz nk wat korg2 senyum jek...=))

adios..
assalamualaikum...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design