Engkorang Yang Best

Sunday, April 18, 2010

hati hati biler bersin

Assalamualaikum.....


mata aku tetibe segar bugar lak malam nh..cess...bukan malam nh jek..malam2 sebelum nh pown same gak...aduyai...tetibe aku jd ta ley nk tdo mlm..kene tdo siang..

woit shizu, ko jgn nak melawan hukum alam ek..
dah memang siang waktu kaw jage,
malam tuh Tuhan dah bagi tuk rest la..
ape pandai na ko nh??

ehh, korg2 penah ta jdi cmnh?...ta ley tdo memalam...tetibe jek jadi imsomnia...aduhh..seksa bangat deh kalau gini...boleh bikin marah rakan sebilik kalau jadi gini slalu dong....

kaw cakap btol2 boleh tak shizu??
kang aku lempang kaw terus ilang kaw dari muke bumi nh kang...
ke, ko memang ader ati kat indon yang motong getah abah kaw?

ek elah, lek r bro...aku gurau jek r..okeh k..serius nh..aku nak stroy satu gmbr yang aku dapat kat tenet tadi...alah, tetibe malas nk story panjang2 lak..lets da pic tell da story...[perghhhh, terspeaking la plak..ntah btol ntah tak..kehkehkeh..]

Hati hati lah yer kalau korg nak bersin...pic nh aku dapat kat SINI






so, laen kali kalau nk bersin pastikan gigi palsu korg ta keluar yer...senang2 gune lah polident cam norlia ghani ngan mirnawan nawawi tuh...hee...

ok.adios..
assalamualaikum...
 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design