Engkorang Yang Best

Wednesday, April 14, 2010

contest specticular specky

Assalamualaikum....


busyan la malam2 nh..tetibe trase lapar r plak..tp da gosok gigi..so, malas nk makan...[tade makanan sebenarnyer]...arittuh beria jek cakap ader manyak contest nk join..tp cam malas r plak tetibe...tp mengenangkan au nh tgh rajen nak taep2 nh, so aku tanpa teragak2 lagi nk join contest yang ini plak...

tajuk contest nh plak contest specticular specky. kalau korang nak taw pasal contest nh leh la korang dtg SINI...

untuk contest kali nh gambar yang akan aku pertaruhkan adalh gambar kat bawah nh...

time kelas motion graphic

nape gmbr nh aku letak?entah r.aku pown tataw sebab ape..yg pasti nh gambar aku pakai speck..so, da cukup syarat..hahaha...[gmbr byk lam external aku yg da corrupt lam lappy tade]..

So, doa2 lah judges tuh baek ati bg aku menang...hahaha
adios..
assalamualaikum..

4 kutukan sopan diterima:

i n n z c h u b b y said...

gudluck,nana!

Anonymous said...

comel post..
pe2 pun gud luck dear!!

Miss Shizu said...

inn > thanx dear...doa kan menang ekh..hee...

miloicekaw > hee..thanx..=]

Syuzana Abd Halim said...

hye...saje nak melawat peserta contest cik paro..good luck..

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design