Engkorang Yang Best

Saturday, April 17, 2010

Sumtimes we need to cry...

Assalamualaikum....


baru pas abes layan movie ketika cinta bertasbih...best citer tuh...aku bg 6 bintang...hahaha..slalu org bagi 5 jek kan?..ikot suker aku r nk bg bape pown..bukan kene bayar ke hape..hahahaha...citer tuh best siot...btol dowh..aku ta tipu...layan r beb...

tetibe malam nh aku trase nk menjiwang plak..tape kan???ader sesape nk marah ker??siler angkat siku korg kalau sesape ta setuju...


so, tade sape pown yang angkat siku...maka dengan ini boleh lah aku menjiwangkan diri aku...sesape yang ta suke ta yah bace...ehhh, nh blog aku, so ikot suker aku la nk tulis ape pown kan...sape yang rase nk menjiwangkan diri ley lah bace en3 nh smpai abes...


okeh nk start jiwang dah nh....entah nape aku sendiri pown tataw nape sejak akhir2 nh aku slalu sgt teringat kat sorg insan yang memang aku ta penah buang dari kotak ingatan aku...dah 3 taun lamenyer ak kenal dier...entahlah aku sendiri tak pasti ape sebabnye dier tinggalkan aku..alasan yang dier bg sebab tak yakin dengan hubungan nh..setaun dier atas kapal time 2nd year kat alam aku sanggup tunggu walau time tuh memang harapan sgt2 la tipis..mane taknyer takder langsung kabar brite dari dier.aku pown da give up sgt2 time tuh..tp biler dier dier dtg balik semula aku ley trime walau time tuh nak marah pown ader..pastuh sampai lah skang dier ilang..sampai ke arinh aku masih ingat kat dier tp dier???entahlah aku pown tak pasti...


malam nh tadi, air mate aku meleleh lagi..meleleh tuk sorg insan yg bergelar lelaki...tak aku nafikan, kadang kalau duk sorg2 aku slalu pk MENYESAL aku quit alam dulu..sumpah aku tak tipu..tp lagi MENYESAL quit poli merlimau..sebab kalau aku tak quit poli merlimau aku takan masuk alam..so, biler tak masuk alam aku takan jumpe dier...dan biler aku tak jumpe dier, aku takan rase sakit macam skang nh...tp entahlah..kehendak takdir tak sape boleh ubah...kalau nk menyesal pown dah takder gune..bende dah berlalu takan dapat ulang lagi...


kadang2 aku rase sakit sangat sebab aku fallin kat org yang salah...entah nape mesti aku rase  macam tuh pown aku sendiri tak pasti...bukan aku ta penah kapel pown b4 nh..tp mesti ta kekal sebab aku sendiri taley nk control diri aku..aku taley nk luper ngan dier..aku taley nak tipu prasaan aku kalau aku ngan org lain..penah aku kapel ta smpai 2 bulan pown pastuh aku sendiri terus terang kat couple aku tuh yang aku memang tade prasaan kat dier..ati aku kat org lain..then kitorg putus...


PENAT...yee..aku sgt2 penat biler pk bende2 cmnh..org nampak aku epi kat luar...tp kat lam ati aku nh ta sorg pown pk...kadang2 aku jeles biler tgk kawan kuar ngan kapel dorg...citer pasal kapel dorg...walau aku wat tataw jek, tp sumpah ta ley nak tipu terselit gak jeles tuh...ye r, aku bukan malaikat yang memang dilahirkan tade perasaan kan...


Hurmm..entahlah..aku tak pasti sampai biler dier akan terus berada kat ati nh...Entah mengapa rindu yang dulunya terhenti kini kembali menggila...Pada siapa ingin kutujukan rindu ku ini???Entah mengapa rindu ini kembali mengganas tatkala hati da jiwa ingin melupakan...Bukan melawan kehendak Ilahi...Tp aku sendiri tidak pasti...Seharian membelek laman sesawang sang pelaut...Habis ke semua aku geledah...Yang pasti penyesalan itu hadir lagi...Kenapa mesti ade rase itu???Bukankah sudah ku humban rase kecewa itu???Mengapa muncul lg dikala luka masih lg bernanah...Parut2 luka kembali terkoyak...Hati kembali tersiat...Hancur...Lumat...Berkecai....Jatuh terhumban ke tanah...Kecewa lagi...







Mengapa perlu hadir di kala ini???Mengapa jari ini ligat menari mencari sesuatu yang aku sendiri tak pasti...Melihat sang teruna dan dara rancak mencorak warna cinta...Hati ini tersiat lagi...Aku juga ingin begitu...Bersama insan yang aku cinta...Entah mengapa aku kembali lagi memikirkan tentang insan yang tela membunuh aku dlm diam...Hati...Cukuplah..Jgn bagi kenangan menggugat dirimu lagi..Aku ta sanggup melihat kau menderita dikala ini..Yang pasti nama dier abadi selamanya dihati..



Sekian...
Adios..
Assalamualaikum...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design