Engkorang Yang Best

Saturday, April 17, 2010

Jawatan kosong tuk sape yang nak keje...

Assalamualaikum...


alhamdulillah...petang nh ujan turun mencurah2 kat perlis nh..ditambah lagi ngan kilat yang mcm flash camera..dah r aku tinggal sorg je kat bilik nh...pas ujan reda tp petir ngan kilat still ta reda2 ag tetibe suasana kat cnh bertukar jadi kuning kekuningan...kuning sgt2..teringat cakap mak dulu, kalau time camnh tak ley makan nasik..entah nape aku pown tataw...ader sesape yg taw ta???g taw la ek...

tadi saje jek jalan kat laman maya nh..aku kan nak abes blajar da bulan 5 nh..insya ALLAH abes..doakan lah tade yg sangkot yer...tamaw dah duk sini lelame..aku nk keje n nak ader duet sendiri...nak ader harta sendiri..pastuh nak kawen da...gulppp///..nak kawen ker??hahaha..memang la nak kawen..cube ko tny sape2 jek..kompom dorg ckp  dorg pown nk kawen...

haisshh..apahal lak cakap pasal kawen nh...dush..dush..dush..ta yah pk ag okeh...nh nak citer pasal keje nh...memang la aku da ader keje pasnh...insya ALLAH abg jamal tunggu nana lagi kan??hee..FineArtAdvertising serting memang perlukan nana kan???hahahaha...poyo jek an...nak wat cmner da memang kedatangan aku dinanti nanti kan oleh warga FAA serting...[sori yer kalau ader warga FAA yang bace, tetibe rase nk poyo plak]...jangan marah ekh...=))
ini mr jamal aka bos FAA

aku tgk membe2 aku yg da grad sumer sibuk cari keje..yg last sem nh pown same gak....sumer duk risau takot tade keje....tadi aku try gak search kat tenet, pastuh dapat la 1..t aku nk gtaw kat kawan2 aku plak..korg yang kat luar tuh ader keje ta skang nh?ke duk jadi penanam anggur berjaye skang???kalau korg rase nk apply ley la kot usha2 kat bawah nh...

JAWATAN KOSONG

KELAYAKAN :

1. SPM / SPMV / STAM / STPM
2. DIPLOMA DALAM APA-APA LAPANGAN (LEBIH BERPELUANG)
3. PEMEGANG IJAZAH DALAM APA JUA BIDANG AKAN DIUTAMAKAN

KELEBIHAN :

1. Kerja di bawah Jabatan Hero -hero Sedunia
2. Gaji pokok : RM2800
3. Elaun bulanan (Cola) : RM300
4. Elaun penginapan RM300
5. Uniform: RM450
6. Dobi : RM200
7. Percuma kursus mempertahankan diri
8. Kenaikan pangkat secara lantikan dari ketua unit jawatan dan mengambil ujian khas

Sekiranya berminat sila hantarkan resume anda ke herosedunia@gov.ke.com.sekiranya terpilih, anada diminta hadir pada sesi temuduga dan dikehendaki membawa kad pengenalan diri serta gambar berukuran passport pada 31 OKTOBER 2010 di Jabatan Pertahanan Awam Hero Dunia.

Bagi yang berkelayakan uniform akan diberikan 3 pasang setiap seorang dan kelengkapan lain (lengkap) serta perlu melaporkan diri 60 hari dari surat tawaran jawatan.

Jawatan 1 
Ultraman (Pemandu Ambulan/ Ahli Payung Terjun Sahaja)

Jawatan 2
Sailormoon (Wanita Dandan Rambut Sahaja)

Jawatan 3
Suria Perkasa Hitam (Orang Berkulit Hitam & Berpengalaman Menjadi Rempit Sahaja)



Jawatan 4
Power Rangers (Pakar Mengunakan Alatan Memasak & Mempunyai Lesen Memandu Lori Sahaja)


Bagi korg2 yang berminat ley la anta resume ek..
Adios..
Assalamualaikum..

1 kutukan sopan diterima:

Asyazain :) said...

hik3..
awk..
saye nk mintak kje..
nk yg jwtn no 3..
buley???
layak x saye???
hehe

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design