Engkorang Yang Best

Friday, April 23, 2010

wtf kaw nk amek gambar aku cmtuh????

Assalamualaikum...


salam jumaat tuk sumer....perut aku lapar la plak...tadi best ooo tido smpai petang..seb bek ta terlepas asar..huu..sedar2 ujan lebat lak tuh..tp cuaca panas..berpeluh2 aku...tengah2 syok tdo smpai aku ta sedar yana kuar g cafe...paling ta ley bla, dier ley amek gmbr aku tgh tdo then anta kat sha2..wtf???sumpah aku benci...ntah malas nk bising...

okeh, malas nk marah...jom layan citer yg ley wat korg gelak memalam nh..dah2..tamaw tension2...cet, padahal aku yang ngah bengang nh..hahahaha...=)

jom layannnn....

Ada sepasang pengantin baru berada di kamar pengantin, di malam pertama. Pada tengah malam itu, tiba-tiba isterinya mengerang, “Adoi.. Sakitnya bang… ! Macam mana ni bang..?”
Suaminya lantas menenangkan isterinya, “Jangan nangis Sayang.. Nanti emak ayah dengar.. Mereka mungkin belum tidur lagi tu..” Kebetulan bilik mertua hanya bersebelahan kamar tidur pengantin.
Tapi kerana tidak dapat menahan sakit, isterinya tambah kuat mengerang. Mahu tidak mahu, si suami pun berkata, kali ini kuat sedikit suaranya: “Sabar Sayang! Tahan saja.. Esok baru cabut.”
Sejak dari tadi si mertua lelaki masih belum tidur. Dia memang terdengar anak perempuannya mengerang, tadi dia tidak peduli, biasalah malam pengantin, fikirnya. Tapi kali ini dia sudah hilang sabar. Dia bangun, pergi ke bilik sebelah lantas menendang pintu kamar pengantin.
Dengan rasa geram bapa mertua berteriak: “Ni apa kena ni? Tak faham ke? Anak aku boleh mati kalau besok baru kau nak cabut! CABUT SEKARANG JUGA!”
Terkejut besarlah kedua pengantin tu. Sambil tersipu-sipu pengantin perempuan pun berkata kepada ayahnya: “Abah, takkan sakit gigi pun boleh mati.. Lagipun manalah ada Klinik Gigi yang buka 24 jam?”.

nota jari ku : len kali jgn amek bilik penganten sebelah bilik mak bapak mertua..hahaha...

adios..
assalamualaikum...

3 kutukan sopan diterima:

cik zatil said...

bilik saya jauh dari
bilik mak mertua.

sekian.hehe

Miss Shizu said...

hee..=)

pak long said...

salam..
kawin terus beli umah sendiri..baru boleh layannnnnnn

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design