Engkorang Yang Best

Monday, April 19, 2010

Btol ker???

assalamualaikum...


semalam aku tgk citer kontrak cinta..memula aku ketawa tgk citer tuh..lawak gak r si fizz fairuz tuh...memang aku gelak sakan r..tp tade r smpai tahap guling kan...ye r dah duk atas kusi mane muat nak guling2 nh...tp tetibe jek kat pertengahan citer tuh aku jd sebak...ntah nape ntah..maybe sebab lagu dier yg sentimental tuh...ini serius mesti tolong dia [ala2 wonderpets]....

okeh ayat yg last tu tade kaitan k...haha..btol lah kate org muzik nh mainkan peranan penting dalam sesebuah citer...btol dowh...padahal citer tuh tade la sedey ke hape..tp org kate leyh layan r time lagu tuh kuar..tetibe aku suke lagu tuh...tajuk dier 'Hanya Ingin Kau Tahu' by Republik...band indon aku rase nh...okeh kat bawah nh lirik lagu tuh...so, layannnn..

Ku telah miliki
Rasa indahnya perihku
Rasa hancurnya harapku
Kau lepas cintaku
Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikir ku salah mengertimu
Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu
Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku
ow wooo wo wo wo
Walaupun semua hanya ada dalam mimpiku
Hanya ada dalam anganku
Melewati hidup
Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikir ku salah mengertimu
Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu
Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku
Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu
Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku
ow wooo wo wo wo wo wo wo wo wo

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design