Engkorang Yang Best

Tuesday, April 13, 2010

Giler gempak r...Tamaw caye sudah...

Assalamualaikum...


gambar nh dapat kat SINI


Huargghhhh..[menguap sopan yer]..
Aku baru bangun tido..syok o tdo ptg2 nh...hahaha...saje jek menggugat keimanan korg2 kat luar tuh...sebenarnye td plan nk g kangar pas zohor sebab nk g anta surat kat balai polis ngan mpkangar sebab nk shooting next week..tp disebabkann masalah transport yg agak teruk, so ta jadi la kuar..biler ta jadi kuar aku pown ape lagi aku pown ringan2 kan kepala ngan badan aku nh yang da sememang nyer ringan  tuh rapat terus ke tilam dan bantal..pastuh ape lagi..zzzZZZZ..smpai la sebelum kul 4 tadi baru bangun...wahhh..bestnyer..terase nikmat tdo petang nh...hahaha...

tadi biler bukak kat dashboard bahagian reading list tu terpandang da latest hapdet blog iqa..dier dapat award ke3...pastuh pk balik..aku nh ta penah pown dapat award sepanjang bergelumang lam dunia blogging  nh..huu...=(..

apa masalah ko nh shizu nak sedeyh2 plak?
dah blog kaw memang ta best...
pahal lak kaw nk dapat pape award..

dashboard blog aku...

okeh k..dah cukup2...ta payah nk wat citer2 simpati kat cnh da...biler aku bukak jer cik iqa nyer blog aku terkedu...tergamam tanpa berkata ape2...cehhh..poyo jek kan bahasa aku..hahaha...aku ditag same untuk dapat award tuh..yahoooo...bestnyer...rase nk citer kat org kampung lak taw tak..betape epi nyer perasaan aku nh..thanx cik iqa..thanx to mak abah, kawan kawan, along, angah, alang, atien , adeq, sesape jek...maaf..saye tak ready pape tuk arinh...
ehh..jap2...
nh apahal lak nk bg ucpan bagai nh?ek eleh..
poyo lah kaw nh..
orang laen dah berpuluh2 award dorg dapat da..
ta de pown kecoh cm kaw nh...

sory lah kawan2..aku terlampau excited lah..hee..=)..so, nh lah awardnyer..


Memuler aku kene say thanx kat org yang bg aku award nh..so, nk time kaseh kat cik iqa sebab da bg award nh..thanx iqa..=)..t kalau de pape award leh la bg lagi yerk..hee..

disebabkan aku nh memang sgt2 baek ati n bermurah ati n segala macam lagi lah keburukan kebaikan aku [siler percaya hokeh], so aku dengan suke relanya nk bagi award nh kat 15 org bertuah...sape2 yg dapat memang bertuah lah kirenyer yer...

1. cik zatil yang comel
2. cik inn yang mesra alam
3. cik zati yang cute
4. cik hani yang manness
5. kak yat yg ader baby bam bam
6. mr wan yang tak siapkan novel lagi..=]
7. mr mimpi yang ader lagu best2
8. mr juan yang rajin dtg cnh
9. mr sardin yang suker kapal
10. mr imam yang mane ntah ilang dah
11. cik zara si chekgu kimia
12. cik sofi yang baekk ati
13. mr bob  
14. semua follower aku
15. sesape lagilah yang nk award nh....

Mengikut syarat2 yg dah pown dipersetujui,[walaupown sebenarnye aku pown tataw] barang sape yang dpat award nh maka dier kene lah citer 7 bende mengenai diri dier..dah macam citer putri gunung ledang lah plak bersyarat2 bagai..tp takpe, demi award nh aku sanggup wat ape saje..heee =)..

AKU

~ seorang gades
~anak ke 4 pak usop ngan puan minah
~ ader tahi lalat kat bibir atas ngan bawah
~ suker merapu ntah hape2
~ ader sorang kawan baek [ecah]
~giler giler yang kadang2 leh jd giler
~ kadang2 terjiwang [kadang kadang sahaja yer]

seb bek suh bg 7 jek..kalau tak memang panjang lagi la en3 kali nh..hee..ok lah..nk wat keje jap..kalau der idea jap ag aku hapdet ag...
adios..

assalamualaikum..

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design