Engkorang Yang Best

Friday, April 16, 2010

Arinh Ari Jumaat, so...takan wat tataw jek?

Assalamualaikum...Salam tengah ari jumaat wat sumer...


biler tengah ari jumaat, otomatik org laki tade sebab g samayang jumaat..sape yg ta g tuh pandai2 lah jawap t yer..bukan ngan ustaz or ngan mak abah korg, tp ngan yang kat atas sane...yang Maha Mengetahui lagi Maha Berkuasa terhadap segala galanya...

solat jumaat

semayang jumaat nh seminggu skali je pown, tp aku pelik nape ramai takley nk g...pelik lah wei..apsal ek ramai laki malas nk g smayang jumaat..bukan lame mane pown kan..aku tgk abah ngan adeq aku g kul 1 pastuh kul 2 lebey camtuh dah balik...ader jiran aku lak g kul 1 lebey kul 2 da balik umah...ape masalah korg ek sampai takley nk g???kalau yang memang uzur tuh kompom2 lah tak ley nk g kan...tp yg sehat nh aku pelik...kalau ader sesape yg name lelaki dtg sini tolong la jawap ek...=))

okeh..abes citer pasal smayang jumaat..saje tazkirah tengah ari jumaat kan...sebenarnye aku dah di santau oleh cik zatil...tuan tanah kedaung zatillovezuhdi...disebabkan tengah ari nh jek aku free, so aku akan try tangkis semua santau yang cube di lemparkan dengan sabar dan tenang..=))

1. 3 NAMES IN YOUR INBOX CELLPHONE?
arelong, jr syam, maksu


2. YOUR MAIN RINGTONE?
ringtone yang dah memang ader..
buat ape nk membazir donwload lagu mcam2..
nokia tune suda..[walhal phone tade memori card]
nokia 2360

3. WHAT U DID AT 12 LAST NIGHT?
berfezbuk sambil wat assgment broadcast pastuh gayut ngan pian


4 . WHO WAS THE LAST PERSON U WENT OUT WITH? WHERE?
ngan shasha kitorg g kangar semalam


5. THE COLOR OF THE T'SHIRT YOU'RE WEARING? NOW?
biru turqoise ade gmbr tweety lagi..=))


6. THE LAST THING U DID?
last touch up assgment broadcast b4 anta petang nh...


7. THREE OF YOUR EVERYDAY FAVORITE ITEMS?
~fezbuk
~blogging
~tunggu msg/ kol dr org kapal walau taw takan ader..=/


8. THE COLOR OF YOUR BEDROOM?
putih + warna2 menenangkan...hahaha...
[banyak sangat kaler aku tataw nk tulis cmner...]


9. HOW MUCH MONEY IN YOUR WALLET NOW?
RM 50.20

11. YOUR FAVORITE SONG?
ayushita [tuhan berikan aku cinta]
baru jek dengar sebenarnye..
kire lagu feberet lah nh sebab ari2 mesti kena dengar skang nh...


12. WHAT WILL U DO NEXT WEEKEND?
lepaking kat bilik...aduh..
busyan la asek buat bende same jek..


13. WHEN WAS THE LAST TIME U SAW UR MOM?
21 mac 2010 [last balik umah..huwaaa..nk blik ag..]

my mak and abah

14. WHERE IS SHE NOW?
kat umah n9 maybe ngah lepaking or ngah layan cucu terchenta..=)


15. WHEN WAS THE LAST TIME YOU TALKED TO YOUR PARENTS?
malam tadi..dpt ckp ngan mak jek abah da tdo..


6. WHO IS THE LAST PERSON THAT TEXTED U?
jr syam


17.WHERE DID U HAVE UR DINNER LASTNIGHT?
bilik shashayana [makan megi jek..hukhuk]


18. THE LAST SURPRISE YOU GOT?
ader ek suprise..ntah r...ta hengat la...


19. LAST THING U BORROWED FROM UR FRIENDS?
pen shasha sebab lupe bawak pen...


missing no 20.


21. WHO IS UR BF/GF OR HUSBAND/WIFE?
tade lagi..tengah mencari..=))


22. WHAT DO YOU FEEL NOW?
i feel gud..[sambil nyanyi lagu cam kat ntv7 tuh]


23. WANNA SHARE WITH WHO?
sumone who wanna share wif me...=))


24. WHO KNOWS UR SECRET?
~ my sis [arelong]

pic taon 2008

~ my besh frenz [ecah]

cyg ecah...=)


25 . THEY KEEP UR SECRET?
ye kot...kalau tak aku pancung pale dorg..haha

missing no 26

27. ARE YOU ANGRY WITH SOMEONE?
malas nk pk...


28. WHAT DO YOU ORDER AT MCD?
french fries n nugget...=)


29. THE LAST TIME YOU FELT SO SAD?
malam td..tp malas nk pk..



30. WHAT IS UR WISH FOR TOMORROW?
may all ur dream come true
n so do i.. :) [tiru ayat cik zatil]


31. WHO WILL U TAG NEXT?
~ sesape yang rase nk jawap dipersilakan..

okeh tuh jek...nak siap2 nk g klas broascast plak...t ader mase aku hapdet ag..
adios..
assalamualaikum...=)

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design