Engkorang Yang Best

Saturday, April 3, 2010

Kalau Korang Nk taw..

Assalamualaikum...

Rasenyer sumer rakyat malaysia still ag bersedey ngan kehilangan pakdin...satu kehilangan yg sungguh besar dalam dunia seni..biasa la..Dari ALLAH kita datang pada DIA gak kita kembali...ajal maut nh sumer ketentuan TUHAN..takan ader lambat atau cepat walau sesaat...kerana kematian itu PASTI...okeh..cukup satu tazkirah tuk arinh...


****************************************

Aku tataw r apsal sejak kebelakangan nh aku jd manusia paling pemalas nak taep en3 terbaru...tade idea mungkin...atau aku jd bosan dengan blog?entah aku sendiri tade jawapan tuk sumer persoalan yang masih membelenggu urat2 saraf aku..petang jap g aku gerak g kangar ngan kete Tuah..g amek ecah ngan pipah...lusa dorang konvo...aku? blajar pown ta abes ag...i.ALLAH mintak2 nh last sem..aku ta sanggup nk repeat lagi..cukup la sekali dan ianya buat aku jd sgt2 takot nk dengar perkataan REPEAT tuh lagi...Bohong + tipu r kalau aku kate aku langsung ta sedey biler taw kawan2 sendiri nk grade da...datz why aku ta amek bahagian langsung utk konvo kali nh...dak klas aku patutnyer kene wat MCP (multi camera purpose) tapi aku tarik diri...aku taw aku tak kuat nk hadapi nh sumer....


okeh..hentikan semua karutan...bersiap2 untuk ke kangar...thanx tu muhamad aiman hamdi sebab bg pinjam kete..=]
adios/...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design