Engkorang Yang Best

Saturday, April 10, 2010

Kalau lah aku patrick..

Assalamualaikum....


Hyep..sumer..sori la, lame ta post en3 baru da..tataw la apsal sejak2 nh trase tahap keterpemalasan semakin melampau2..padahal bukan ader keje hape pown..minggu nh lagi best..klas 2 jam jek..tuh pown ta smpai 2 jam sebenarnyer..dtg kul 11.30pg kul 12 lebey camtuh da ley balik...pastuh smpai la ke arinh duk lepak2 kat bilik jek...da cam org giler pown ader da aku rase...mane taknyer, duduk, makan, tdo,duduk, makan, tdo...tuh jek rutin nyer...sumpah la bosan...nk kuar xder transport..ntah apsal ntah, minggu nh sume org nk gune moto, nk gune kete...aku da jd cam org sakit kat spital la plak..asyek duduk je kat bilik...okeh..abes citer pasal boring....tp still boring ag..camner?




gambar nh amek kat pakcik google..=]

***************************************

kadang2 kan aku terpikir nk jadi cam patrick star cam lam citer spongebob tuh...best jek..tade perasaan langsung...tayah nk jage perasaan org pown..best sgt2...jd jujur camtuh...cakap ape yang nk ckp..ta kesah kalau org laen nk pertikaikan atau nk kutuk o wateva yg dorg nk buat kat kiter...ta payah pk nk sedih2...best kan kalau dapat jd camtuh?tp kiter nh manusia yg memang dah dijadikan oleh TUHAN dengan segala macam perasaan...aku tgk ader gak kawan aku yg memang ati kering...ta peduli da org nk ckp ape kat dier..kengkadang aku smpai naek jeles ngan org2 yg ley ati kering nh...btol ta tipu..aku nk sgt jd cmtuh...

besh jek patrick nh...ta uah pk pape da...

 patrick i lurve u..gulp///

patrick wif spongebob






*****************************************************

TAPI aku taw aku taley n ta kuat nk jadi camtuh..aku taw sape diri aku n cmner sikap aku..aku mudah sgt2 kuarkan air mate even aku da janji yg aku takan nanges lagi..tp nk wat cmner?aku stil nanges gak kalau ader jek bende yg wat aku rase sedey..td bace novel pown nanges gak..ari konvo ecah arituh pown nanges gak [t aku wat satu en3 pasal konvo ecah..skang ngah malas]..pas ecah balik petang tuh pown aku nanges gak..aduyaiiii..ape la nk jadi ngan aku nh..aku nh nampak jek luaran cam keras tp lam ati ader taman beb...huuu...camner nk buat kiter jd kuat?ta nanges sebab bende2 kecik cmnh??? sesape yg taw tolong la gtaw aku yer...


tengok nanges lagi....=(

pas ecah balik pown nanges lagi..aduyai...


malunyer...aku nanges lagi..=[

so, aku arap sgt sesape yg taw cara2 nk hentikan tabiat buruk aku nh, siler2 lah gtaw yer..ta larat da nh asyek nk melalak je..bak kate ecah kang kok jd kassim selamat..uishhh..tamaw aku...hee..ok la..
adios..
assalamualaikum...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design