Engkorang Yang Best

Wednesday, April 28, 2010

rase bersalah sgt2..

Assalamualaikum....


hye korg2 sumer...wei, arinh an aku kene wat projek radio..best gak r..aku jd dj tuk grup aku..td pas present kan, lec aku masuk r nk bg markah..pastuh lec aku ckp an, grup aku r yg paling okeh dari 5 grup tuh...rase best gak r...tp yang ta ley bla, lec aku ckp aku ta ley jd dj sebab aku ckp berbuble2..hahaha..yang nh memang aku terima...ketawa mengekek aku..

ape??korg tataw ke buble2 tuh cmne???oooo...sebenarnye an, aku nh fail sket kalau nk sebut huruf 'R'..yang nh memang kelemahan paling ketara la lam idup aku..teringat dulu ecah selalu nganjing aku...dier ckp aku lidah pendek..pastuh banyak g r huruf2 yang ecah kesan aku taley sebut ngan btol...hahhaha...so, disebabkan td biler present sore aku tuh memang akan dengar kat studio production dengan clear dan jayanya...maka memang ketara la sebutan2 tuh..hahaha...nak kate malu tuh tade r...nak wat cmner, manusia kan ta perfect...so, aku terima tuh sebagai salah satu dari kelemahan aku sebagai manusia...

huruf nh memang aku ta ley sebut...

petang tadi plak ader klas ngan cik fatin..pas abes klas plak aku wat perjumpaan ngan sumer2 dak2 jrv...aku nk bincang pasal jrv nite n nak bg nasihat kat adeq2 junior..ye r, sebagai akak paling senior an, so, aku kene la nasihat2 kan adeq2 junior nh...hahahaha...ayat nk poyo jek kan..td en syakir pown join gak r...aku nk say thanx sgt2 kat en syakir sebab tulun aku tadi...tp aku rase bersalah sgt2 kat en syakir sebab ta pat tulun dier plak...

poster nh aku yg design..hee..=))

ye r, sok ader event tuk gaza under poli...so, da memang2 wajib la kene pegi..kalau kat poli nh, jabatan aku da kompom2 kene handle bahagian teknikal..kene wat mcp la, audio la..sumer2 r bende2 berkaitan ngan teknikal...bahagian persembahan pown kadang2 kene gak r...so, nk dijadikan citer, en syakir kene handle persembahan...dier mintak tulun sape2 yang nk join koir dier pagi esok..kalau ikutkan memang aku nk tulun...tp nk wat cmner, pg esok memang aku ader klas...aku ader klas broadcast n bende tuh memang wajib dtg...ta kire la mcm mane, kene dtg gak...ta caye tgk bawah nh..

dah dpt arahan dah nh...

okeh la...tu jek nk citer dulu..t ader mase aku hapdet ag...tatata

adios..
assalamualaikum...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design