Engkorang Yang Best

Monday, April 19, 2010

Keje giler wei hoi....

Assalamualaikum....


korg ngah watper ek skang??mesti ader yg ngah study an..bese r kan dak2 u ngah final an skang...yg da keje plak mesti ngah lepak2 ngan famili n ader yg da masuk tdo an..ye r, sok nak keje ag..kang ta pasal2 terlajak suda...=))so, sesape yg ngah study tuh, study lah leklok ye...yang nk masuk tdo tu, g lah basuh kaki bagai...kang ta pasal2 mimpi ntah hape2 kang...b4 korg masuk tdo tuh, jom r layan blog aku lu...hee...yg study tu, tamaw tensen2..layan blog aku nh lu kalau korg tensen yek...=))[ceh, padahal blog aku nh lagi wat korg tensen kan..hahaha]...

syok je baby nh tdo 

aku?? aku cam bese r..melepakkan diri depan lappy tersayang smbil berfezbuk n berblogging...dari pagi aku ta sentuh fb ngan blog terchenta..rasa rindu plak tetibe..hahaha...mane nak sentuh nye arinh..balik kelas bi pagi tadi kul 12 then, tgk lappy kejap jek..setel keje, aku terus merehatkan diri aku kat atas katil...sedar2 dah kul 5..then balik bilik aku plak aku ley smbung ag smpai kul 8.30..tuh seb bek tersedar kul 8.30, kalau ta sedar langsung...aku pown tataw r...seb bek skang ngah ABC [ALLAH bagi cuti]..kalau ta kompom hangus zohor, asar ngan maghrib...tgk, mudah btol aku lalai ngan khayalan dunia..isk3....=((

skang dah kul sebelas lebey....tataw nk wat keje ape...padahal keje manyak jek lagi nk kene setel..tp ntah r...aku pown tataw apsal ta buat ag nh...senang citer aku malas nk buat r...sok ader debate lam kelas muzik...aduyai...satu hape pown aku ta discuss ngan dak2 grup ag....sahih kene bebel la sok..skrip untuk present radio pown aku ta setel ag...ntah r..makin nk abes makin malas r plak nk wat asgment nh..ape nk jadi aku pown tataw r...ari rabu nh nak shooting lagi...arghhhh..tensen r cmnh..padan muke aku an..suker wat keje tangguh2...tuh la akibat nyer...

ok r..nak g usha asgment jap...kalau aku rase nk wat, jap g aku wat..kalau ta, aku hapdet ag blog nh..hahaha

adios..
assalamualaikum...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design