Engkorang Yang Best

Friday, April 23, 2010

extra tuh pown penting la...

Assalamualaikum...


ari nh da ari jumaat kan...huiyooo..rasenyer baru semalam aku rase ari jumaat, arinh da jumaat balik....giler cepatkan mase berlalu...sedar x sedar kiter dah pown ader kat akhir zaman skang nh...kalau tgk blik care idup masyarakat melayu skang nh aku rase da terbalik jd cam zaman dulu da..zaman jahiliyah....maksiat sini sane, buang bayi ikut suker abah ngan uwan dier jek...kalau rase nk kuang ajar dier buat...entahlah...semakin canggih teknologi nh, semakin teruk manusia sebenarnye...

demi masa,sesungguhnya manusia benar benar dalam kerugian melainkan mereka yang beriman dan mengerjakan amal soleh serta nasihat menasihati supaya mentaati kebenaran dan nasihat menasihati supaya menetapi kesabaran.
[surah al asr ayat 1-3]

okeh...abes tazkirah tengah ari jumaat...aku nak start story pasal idup aku sepanjang separuh ari nh plak..semalam ta bape rajen nak hapdet blog..so, ta byk en3 semalam..=))
arinh aku shooting...ntah la, terasa banyak sgt2 dugaan shooting arinh..tataw nk ckp cmner..yang pasti aku terasa kepenatan tuh...tp tengah ari nh ta rase nk tdo la plak..sebab kalau aku tdo kompom2 ta bangun nk g klas kul 3 jap ag...

baby nh pown da penat da...

pagi td, pepagi bute syam da tpon aku...ajak g umah depan..dlm perjalanan kitorg borak pasal pelakon tuk citer nh....nk cari pelakon tambahan je pown...aku ulang sekali lagi PELAKON TAMBAHAN okeh..tp ya ALLAH...aku terasa nh la dugaan shooting yg paling aku terasa sgt2..punye la susah nk cari...sampai umah depan syam da msg cik ema [pelakon utama] gtaw arinh kansel shoot..talent kami tade..then 5 minit cmtuh puan zaitun tpon syam...nk tanak kene shoot gak arinh..aku ajak dorg g arau cari kat sane plak..cari punye cari dapat..alhamdulillah..thanx sgt2 kat aunty yg tolong tadi..event aunty nh indian, tp dier still nk tolong..thanx sgt2 aunty...pas da dapat extra talent, kitorg balik poli...setup teknikal sumer...siap sumer2 lam kul doblas..then aku ngan yana anta aunty nh blik..smpai poli kul 1 lebey...ya ALLAH memang sgt2 penat...aku rase nh la shooting yg paling penat aku rase...walhal satu scene je pown...ader 3 shot..tp dugaan nk buat nh macam2...ape pown bersyukur sgt biler dah setel tuk arinh..tinggal tuk ahad nh jek...mintak2 sumer nyer berjalan ngan lancar...

okeh...tade citer best pown nk story ag..jap ag nk mandi nk g klas plak...t aku hapdet bg citer2 yg best plak ek..

walau penat tetap menten comel okeh..hahahha
(sile percaya)

adios..
assalamualaikum.. 

2 kutukan sopan diterima:

NSA said...

walau penat tetap menten comel okeh..hahahha

quote nie aku tak leh blah..walau penat..tetap menten comel..hukhukhukk..

Miss Shizu said...

hhahha..ko jeles an???

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design