Engkorang Yang Best

Monday, April 12, 2010

Untuk Ari Nh

Assalamualaikum...


aku...

Semalam da join contest..bukan semalam la sebenarnyer..pagi tadi yer kawan2...alhamdulillah aku ley bangun smayang subuh pg td walaupown pastuh tdo blik n bangun balik kul 7.50 pagi sebab nk g klas bi..yang pasti lewat gak g klas bi..hee..=)

tidur dengan gaya yang sungguh comey


tetibe arinh cam abes klas bi lambat plak..aku da asek tgk jam jek...biler la nk kul 10 nh..huu..cam hampehkan..dah la dtg lmbt..balik nk awal jek..ala, korg pown lebey kurang gak kan sebenarnyer?buat2 tanak ngaku plak kan..=)

aku kat klas bi...sempat ag snap pic nh...

pas abes klas tadi terus g makan kat kafe ngan syam, sha, yana, naeem, bob, aker n mus...pas abes mkn borak2 jap ngan dorang..then, aku ngan sha blik bilik...smpai bilik lepak2 jap terus 2 2 zzzZZZZZZZZZZZZZZ...sedar2 dah kul 2 lebey..muler ingat malas nk bangun..ye r, mane taknyer dah r semalam tdo kul 4.[padan muker kaw..org suh tdo yg kaw g berjage apsal]..tp memikirkan yg aku nh ta smayang ag, aku bangun gak n terus g toilet basuh muker n amek air smayang...

nh bukan kafe kat poli aku k..


jom solat..


pas bangun terus ngadap fezbuk ngan bloggie kesayangan ramai aku smpai la skang..nk buat contest yg laen tade idea lagi nh..so, aku pown membebel2 lah dulu yerk..hee...

ok la..asar pown da lame masuk..smayang jap..mane taw dapat idea plak..
adios..
assalamualaikum...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design