Engkorang Yang Best

Tuesday, April 13, 2010

Header Baru Blog Aku..=)

Assalamualaikum..


Dah kul 2 lebey da..kat kul 3 da pown..mate nh still tamaw lelap ag..apsal ntah..aku pown tataw..aku tgk shasha da jauh da merayap..da sampai rusia da kot..hee..aku stil ngadap lappy terchenta nh..bukan leka buat assgment ke hape..leka ngadap blog ngan edit gmbar nk wat header baru...

semalam kan aku join contest cik ery farieha tuh..so, tetibe mud rajen aku dtg nk buat header blog sendiri plak..so, nh la hasilnyer...=)





oklah..dah kul 3 lebey da pown..sok klas pagi...so, chaw chin chaw..
adios..
assalamualaikum..

2 kutukan sopan diterima:

amy'z said...

NICE....ahak...kenal aku x.... "gi blk hostel"...<<<<ayat sape tu???huhuu

Miss Shizu said...

kenal la beb...ayat tuh aku akan engat smpai bebiler dowh...weyh..tahniah sebab ta lame ag jad bapak da..=)

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design