Engkorang Yang Best

Wednesday, April 7, 2010

Agaka2 la korg nh...

Assalamualaikum...


Wahh..dah berhari2 ta hapdet blog nh...last aku jenguk sabtu arituh before g amek ecah kat kangar...pastuh tinggal terus...memang aku agak bizi gak r lately nh...ye sgt2 bizi yer..[siler percaya yer kawan...merayu da nh..=]] bizi beronggeng dan berjimba2 *kak yat pinjam ayat jap ek...=p*
yer..aku g beronggeng dengan teman terchenta aku..sape ag kalau bukan cik ecah rock brutalll...yehaaa...


ok k..malas nk citer pasal arituh..t kalau aku rajen aku hapdet ag..arinh sesaje jek nk tmbh en3 baru n nak bg taw kat idung aku nh cam ader air yg meleleh nk kuar...sore plak da cam sore ella plak..aduyai..tuh tandenyer aku ta cehat..so, aku akan berehat seketika dr dunia blogging..huu...poyo jek ayat kan...


ok before out nk suh korg pk jap pasal satu mende yg aku bace tadi...ntah la...aku rase cam nk bunuh2 jek  org yg wat keje2 cmnh..ape la bangang sgt korg nh...ha, tgk kan aku da marah...kalau korg nk taw bce bwh nh..




KUALA LUMPUR: “Sampai hati mereka meragut kenangan yang ditinggalkan arwah kepada anak-anak. Pasti Allah akan membalas perbuatan dilakukan mereka,” kata balu Allahyarham Din Beramboi, Suhaini Che Man, 42, berhubung tindakan sekumpulan pencuri memecah masuk rumahnya, malam kelmarin.


DISAMUN...rumah Allahyarham Din Beramboi di Jalan Selasih Sari 8, Sungai Buaya, Rawang.
DISAMUN...rumah Allahyarham Din Beramboi di Jalan Selasih Sari 8, Sungai Buaya, Rawang.
Kejadian itu dianggap malang berganda bagi keluarga Allahyarham Din Beramboi atau nama sebenarnya Meor Ahmad Fuad Meor Badri, 43, apabila tidak hanya kehilangan insan tersayang, malah rumah turut dipecah masuk ketika ketiadaan balu dan tiga anaknya.
Suhaini yang dihubungi Harian Metro semalam berkata, tindakan penjenayah terbabit tidak ubah seperti binatang kerana mengambil kesempatan daripada musibah menimpa keluarganya.

“Perbuatan mereka tidak berperikemanusiaan langsung, apatah lagi dalam keadaan saya sekeluarga masih bersedih dengan pemergian arwah suami.

“Walaupun bersedih, sokongan ahli keluarga sedikit sebanyak memberi semangat kepada saya dan anak-anak meneruskan hidup selepas ini,” katanya sebak.
Dalam kejadian antara jam 10.30 malam kelmarin hingga awal pagi semalam, penjenayah memecah pintu belakang rumah teres keluarga mangsa di Sungai Buaya, Rawang, sebelum melarikan pelbagai barangan berharga bernilai lebih RM20,000.

Difahamkan, penjenayah mengambil kesempatan selepas menyedari isteri dan anak-anak pelawak terbabit yang meninggal dunia lima hari lalu tiada di rumah berikutan menginap sementara di rumah keluarga terdekatnya di Kepong.

nk bace lelebey click SINI...



ok la..nk out da..pale pown da pening..
t aku hapdet aper yg jd sepanjang weekend aku minggu lepas yer...
adios...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design