Engkorang Yang Best

Sunday, April 11, 2010

Andai Itu Takdirnya...

Assalamualaikum...


Tade ape nk aku bincangkan tuk en3 kali nh...yg pasti aku skang da give up.seiring dengan status kat facebook aku...give dengan sumer bende sekeliling..yg paling penting aku dah give pasal cinta..pasal ati dan perasaan...




Penat..yuppp..aku penat da nk pk pasal nh...apsal penat?..ntah la...susah aku nk terangkan apsal penat...hanya aku jek yg taw nape aku penat ngan sumer nh..kang kalau aku citer panjang berjela kang ader plak yg menyampah ngan blog aku kang..tp tu la..aku wat blog nh pown sebenarnyer sebagai salah satu tempat tuk aku luahkan ape yg aku rase....kire blog nh cam kawan baek aku la..biler aku rase aku nak nanges ke nk marah ke nk suker ke aku citer r kat blog nh...walaupown blog nh bisu, atleast aku dah luahkan kat cnh..so, aku da lega...aku ta peduli da ape org nk kate kat aku sebab nh blog aku....biler ader org nk mengata ke hape ke maknenyer org tuh dtg kat blog nh n bace ape yg aku luah...atleast org tuh dah bace..so, thanx sebab dtg n bace walaupown pastuh nk kutuk ke nk ngata ke..aku da tak heran...


Tataw camne nk cakap..tataw camner nk karang ayat..yg pasti aku muak..aku penat..aku letih dengan kehidupan yg aku lalui skang..maaf..bukan kate tak bersyukur..tp aku rase penat yg teramat2 sgt dah..tmbah2 lagi dengan CINTA...sori lah kalau korg2 kat luar sane nk kate ape pown...aku dah tak pedulik..


Aku bosan dengan cinta yg sememangnye tak penah nk berpihak pada aku...yer..aku give up..aku dah tak mampu nk capai cinta yang aku cari selama nh..kadang2 aku pk..aper yg korang (lelaki) nk sebenarnye kalau korang kapel?korang nak awek yg lawa...yang seksi2..yang korang leh peluk2..yang korang leh cium2..macam tuh ker? aku cakap bukan lah nak kate yg aku nh baek sgt atau alim ulamak kan...tp entah r...semua lelaki yg kenal rapat ngan aku sumer bla sebab katenyer aku ta sosial la..ta sporting la..ta cun la...


Okeh..aku admit it...aku memang aper yg macam korg cakapkan..wahai lelaki..aku cuma nk korg terime aku seadanya jek..jgn maen2kan hati n perasaan aku sebab aku tak maenkan ati n perasaan kaw..aku cume sorang perempuan yang diberikan nikmat cinta untuk menyayangi insan yang bernama LELAKI...


 sekadar mencoret perasaan aku skang nh...

okeh..en3 nh aku buat bukan sebab nk dapat perhatian dr sesape...aku sekadar luah aper yg aku rase..terpulang pade yg menilai...ini yang aku rase stakat nh...sebab tuh en3 sebelum nh aku ckp aku nk jd patrick..senang..tade perasaan..so, takan ader perasaan cinta n kecewa nh sumer...tp ye lah..macam aku ckp jugak..aku manusia yang sememangnya dah dikurniakan segala macam perasaan oleh TUHAN yang MAHA ESA...



YA ALLAH..
Ampuni hambaMU ini Ya ALLAH
atas segala kealpaan yang aku lakukan...
YA ALLAH..
jika benar dia (lelaki) tercipta untukku..
maka KAU dekatkanlah hatiku dengan hatinya..
jika dia bukan milikku...
damaikanlah hatiku dengan ketentuanMU...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design