Engkorang Yang Best

Monday, April 12, 2010

Negeri Sembilan vs Manchester United

Assalamualaikum...


credit to Kosmo

Negeri Sembilan Juara Piala FA...yeayyy...menang gak akhirnya pas 7 taun tunggu...buat penyokong2 kedah harap2 bersabar lah yea...bese lah..adat pertandingan la..ader kalah ader menang...=)

woi, amende kaw nh...dah bercendawan lah citer kaw nh...
buat lah topik baru sket...
aduyai..
nak hapdet pown agak2 la..
bende dah basi takan nk citer gak kot...

okeh k..ala, baru 2 ari lepas kot..kire segar ag r nh cam ikan kat pasar tuh...bese r, sebagai anak jati n9 aku memang bangga la dengan perkembangan bola sepak negeri aku an..cehh...ayat nk best saje..taun lepas dapat piala malaysia..harap taun nh bley r pertahankan lagi yer..=)..tp aku risau gak la dengan kedudukan n9 kat lam liga super..skang nh n9 tangga ke 6 (betol ke ta aku ta sure la..tp dalam surat khabar metro tulis nh la)...aku pown hampir lupe dengan liga super nh sebab da lame sgt stop..ye lah stop own sebab nk bg jln tuk FA Cup nh la...Sabtu nh n9 lawan kelantan kat Stadium Paroi..harapnye n9 menang lagi la..bese la sape taknak menang kan???btol tak??

ok k..stop pasal bola sepak tempatan...aku nak masuk epl plak..bese la, aku kipas susah mati MU kan..so, nk story gak la pasal pasukan kesayangan aku nh...malam tadi nyer game MU draw jek ngan Blackburn...aduyai...cmner nh..arituh dah kalah ngan Chelsea...so, impian MU nk muncul sebagai Champion EPL agak sukar (memang tade harapan pown)...melainkan tetibe jek tuk sumer2 game2 pasnh Chelsea dengan baek atinyer mengalahkan dirinyer..hahaha...

Arituh aku ader jumpe satu blog nh yang memang ta suker MU..aku ta hengat la blog ape...ader 1 en3 kat blog tuh yang tnyer nape ramai benci MU...then ader yg kate sebab Fans MU nh melampau2 kutuk kipas susah mati kelab laen..bagi aku bende nh same jek..fans2 kelab laen pown ader gak yang kutuk MU..lagi teruk dari aper yang fans MU buat pown ader gak..siap jadikan jersey MU kain lap lantai depan toilet ag tuh..then ader plak  yg kate sebab kipas susah mati MU nh cam hampeh..sokong MU sebab MU glamer n MU sentiasa kat atas..nh no komen la..sebab aku memang sokong MU dari dulu lagi...walaupown dulu aku ikot2 orang jek suker MU nh..tp skang aku memang btol2 kipas susah mati MU..ta kesa la MU kalah ke hape...bg aku MU tetap dihati..cheeewaahhh...=)

manchester united selamanya dihati..=)

Ok lah..saje jek nk abeskan mase kat blog nh..malam nh kalau aku rajen aku hapdet ag..tetibe banyak idea plak nk hapdet blog nh...=)

Adios..
Assalamualaikum...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design