Engkorang Yang Best

Saturday, May 1, 2010

sengaja atau tak sengaja???

Assalamualaikum...


dah beberapa ari aku ta menghapdet blog terchenta nh...bukan ape, aku agak bizi sket 2 3 arinh..so, ta dpt lah nk menghadap belog nh saje yer..


pagi tadi ader pre presentation...ok la...even ader problem yang ley wat aku nk meletop cam kene bom...sumpah, aku rase aku da terlalu bersabar..aku da terlalu biarkan jek ape yang jadi kat sekeliling aku..aku diamkan jek selama nh..aku biar jek ape org nak wat kat aku..


okeh k..korg mesti ta paham kan...da r 3 ari aku tinggal kan, tetibe dtg masuk xder intro la plak..sori yer...ok macam nh..pagi tadi aku pre presentation tuk final projek aku..nh kire tunjuk kan da bape % kitorg nye projek la....tuk grup aku, aku yg kene wat slide lam power point...okeh la kan...tade la aku kesah sgt...aku dah wat n da bg director aku tgk da pown semalam...aleh2 pagi tadi aku nk present bende tuh da tade...taw ta cmne aku nyer cuak time tuh..aku taw yg syam memang da nk marah da...kalau aku pown marah kot...nk present bende tade...aku suh bob cari lagi lam lappy aku plak..mane la taw aku salah letak ke an..bob kate tade..da kene buang..perghhh..aku memang nk nanges da time tuh...apsal la ade org sggp wat aku cmnh..aku taw org tuh..tayah r mention kat sini..yang wat aku lagi bengang tuh, dier langsung tade rase bersalah...


time kaseh pakcik gugel

seb bek bob banyak sabarkan aku...dier yang banyak suh aku sabar..bob kate tuh sumer dugaan..thanx bob...kaw wat aku jadi insan penyabar arinh...ikot kan ati tadi memang aku nk maki org tuh....da la gune pendrive aku, pastuh ley men wat sesuke ati jek...aku syukur sesgt sebab ALLAH lembutkan ati aku arinh supaya ta marah2 + ngamok...


pakcik gugel bagi..=)

okeh..tamaw marah2..smile..=))


adios..
assalamualaikum....

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design