Engkorang Yang Best

Thursday, May 27, 2010

Today is the day..

Assalamualaikum....

Pagi sumer...dah kat kul 5 upenyer...aku still ta tdo ag...baru abeh print report final..yeahhh..akhirnya aku berjaya gak siapkan sumer keje b4 balik..hahahaha...

 yeahhh..beberapa jam je lagi...=)

barang2 sumer da packing...tinggal nk tunggu org dr n9 smpai jek..hahahaha...jap ag nk balik da..papai perlis..papai ptss...konvo taun depan r baru aku dtg balik yer..hee..


diam ta diam 3 taon lebih aku kat sini..banyak sgt2 kenangan2 yang besh2 ngan member2..macam2 ragam ngan prangai manusia nh..tp tuh yg jdkan idup nh ceria..tul tak??kalau dah sumer org prangai samer jek ta besh gak..mesti ag busyan..


3 taon 4 bulan 1 minggu 4 ari

jap ag akak aku smpai...aduh...ta sabar nk terkam si kecik tuh...hahhaa...maybe aku akan senyap sementara 2 3 arinh..sebabnyer, aku stay pendang..umah tuk abg ipar aku..kalau line tenet ook, aku akan hapdet perkembangan semasa..kalau ta, kat n9 t r baru aku hapdet..ngee..=)


ok..maw lepaking + cari idea nk hapdet ag..=)


adios..
assalamualaikum..


2 kutukan sopan diterima:

pauhputik said...

dah abes blaja ek

congratz :D

Anonymous said...

wahh.. dah buleh senangkan hati :D

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design