Engkorang Yang Best

Sunday, May 9, 2010

Video Kasih Ibu..sempena hari ibu...limited version...

Assalamualaikum...


okeh,sempena ari ibu arinh, aku nk tayang kat korg video yg grup aku wat tuk final projek kitorg...ta sangke plak kene ngan ari ibu taun nh...so, hayati dan layan....untuk makluman korg video nh ditayangkan khas tuk arinh jek...lepas kul 12 malam nh video nh takan ader lagi kat youtube...=)


">

aku harap semoga ape yang grup aku buat akan dpt bg keinsafan pada mereka2 diluar sane...sayangi IBU anda kerana IBU hanya seorang dan tak mungkin boleh ditukar ganti...

adios...
assalamualaikum....

11 kutukan sopan diterima:

Shukor said...

mesej yang ringkas, mmg sesuai sgt untuk hari ibu..sedih je tgk...

miloicekaw1119 said...

nak menangis rasanye..

GhOsToNe said...

besh2!

Miss Shizu said...

shukor > thanx...sebenarnye nh our final project for diz sem...ta sangke kene sgt ngan ari ibu diz year...

miloicekaw1119 > ramai yg nanges tgk video nh..termasuk sy..=)

Miss Shizu said...

ghostone > thanx...

Syahrul Iman said...

wah..video limited edtn nie..lps kul 12 dh xde eh..huhu

*selamat hari ibu *

Miss Shizu said...

shahrul iman > hee..aah..lepas kul 12 video nh da tade sebab director juz wat preview sempena hari ibu ari nh..

cik zatil said...

dah nonton buk sangat
menarik dan buatku
tetarik!

wallah! :)

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

video telah diremove oleh user.kenapa?

Miss Shizu said...

cik zatil > thanx ya...

incik mohd fakhrurazi > kan da gtaw...video nh smpai kul 12 malam nh jek...pastuh my director akan remove coz nk preview sehari nh jek...ini projek final grup kami...sy sendiri tak pasti kenape our director wat cmtuh...

Anonymous said...

anod kah? u look alike...

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design