Engkorang Yang Best

Friday, May 21, 2010

3 taon ++

Assalamualaikum....


salam petang jumaat kawan2..pagi nh tadi aku ader program tv...perghh..bunyik cam gempak je an...bajet power r r tuh..hahahha...tp memang btol pown pasal program tv nh..tade r smpai kuar kat tv sane...program nh final projek aku tuk kelas broadcast...so, dengan setelnye projek tuh tadi, maka dengan ini berakhirlah kelas broadcast untuk semester ni...

=)

yahhooooo...bukan epi sebab abes klas ke hape...epi sebab pasnh aku da abes blajar...alhamdulillah..syukur sesgt kat TUHAN sebab kuat kan ati aku nk tempoh kehidupan aku kat poli nh..org len sumer study 6 sem aka 3 taon..aku???lebey sket..7 sem aka 3 taon ++...sebab pe aku lebey???jgn di tny aku sebab aku tade jwapan yang pasti...

next week aku ader final paper..ari isnin kul 10.45 pagi...paper akaun..1 1 nyer final aku tuk sem nh..kos yg aku amek nh memang best...sebab ta banyak final paper..sem 1 ader 1 paper, sem 2 2 paper, sem  ader 1 paper, sem 4 & 5 tade paper n tuk final sem ader 1 paper...

best memang best, tp seksa nk buat final projek...tiap2 sem ader projek...paling besar dugaan time sem 5 aku rase..dengan nk kene wat short film nyer..dengan event management yang memang sangat2 berat even 2 jam kredit jek..tp alhamdulillah, aku lepas segala ujian nh..bg aku, sem 5 nh sem kiter nk kenal mane 1 kawan mane 1 lawan...sem nk kenal diri kiter cmner..

apsal aku ckp cmtuh???sebabnyer, sem 5 nh la sumer org akan ta dapat tido ngan sempurna, ta dapat mandi ngan tenang, ta dapat makan ngan damai..apsal sumer jadi camnh??

nh pendapat aku je r kan..
1. short film yang nk kene ikut kerenah org..
2. manusia ta same, susah nk paham ape yg dorg nk..
3. nk paham org bukan senang..
4. kene maki anggap je cam kene ceramah agama..
5. macam2 lagi..tp aku malas nk senarai kan..hee..=)


incik gugel bg..=)

sebenarnye manusia nh ta same..macam2 kerenah manusia kiter akan jumpe...cume terpulang pade kiter nk handle cmner...kalau org panas baran, kiter kene jd air sejuk kan..bukan jd api nk tmbh nyalaan api...mcm tuh sebaliknyer...idup nh akan jd indah kalau kiter pandai kawal diri...

tade makne pape gmbr nh...

ehh,...jap2..motif aku citer bende nh sumer???

hahha..sori la..tetibe ter merapu la plak..hee..sebenarnye aku tade idea nk citer...so, terkeluar citer nh,  maka jadi lah 1 en3..hahha

ok lah..t aku cri idea ag..nk g setel akaun jap..jap g nk g jumpe lec...

adios..


assalamualaikum....=)


0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design