Engkorang Yang Best

Tuesday, May 11, 2010

biler dah tade keje...=)

Assalamualaikum...


hye korg2 sumer...slamat malam sumer...alhamdulillah...presentation arinh berjalan dengan lancar...syukur sesangat..so, skang nh tinggal nk tumpu n fokus kat projek akhir program tv n final exam keusahawanan....pastuh ley la aku menghenjoykan diri..hoorrraaayyyy...ta sabar la plak nak abes...=)

okeh k..ngah ader mase nh aku nk bayar hutang santau kat budak tomey nh...cik hani mannes...dier dengan baek atinyer telah menyantau aku..so, dengan rela hati aku akan buat nyer...=)

1. how tall should he be?
lebih 2cm jek dari aku ley ta?

2cm ke nh?hee..=)

2. what hair colour should he have?
kompom2 la itam..tamaw r kaler2...

3. what kind of personality should he have?
sempoi [ ley gurau2 t]
ley jd imam [takan aku nk jd imam plak]
klakar [ ley wat aku gelak ] 
bertanggungjawab [ dier mesti sedar aku nh tanggungjawab dier ] 
dan yang sewaktu dengannye..
mane nk dpt yg perfect jep..
nh pown kire ok r nh..=)

4. older or younger?
kalau bley nk tua setaon...
tp kalau dapat yang sebaya pown ok..

5. what drama/film actor should he most be like?
tamaw la...nak dier jadi diri dier r...
tayah jd org len...=p

6. what singer should he most be like?
nk kene gak ker?
tayah la...=)

7. do they need to cook?
opkos...
aku ley order jek t..
hahahaha

incik google bagi...=)

8. what is his best body part?
alamak, ta explore ag r, cmner nak taw?

9. what car should he drive?
kereta tolak..
mesti sweet kan time aku nek dier tolak..

10. what one thing completely turns you on?
ntah...
aku pown tataw...

11. who was the guy on your mind when you were doing this survey?


bley ta bayangkan dier nh???
hahaha...

12. tag people to do this survey too.
sesume pengikut2 setia aku...=)

ok da setel da jawab santau nh...nk g layan adamaya jap..

adios..
assalamualaikum...=)

2 kutukan sopan diterima:

econpolics said...

haha,,,

baca bez da...

skali fahrin da,,

xpe ar,,

memandangkan body die macho,,,

not bad la guy ni,,

heeeee

Miss Shizu said...

hahahha...

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design