Engkorang Yang Best

Sunday, May 23, 2010

jgn sokong stakat ko ikot balak ko, t malu sendiri ok...

Assalamualaikum...


aku baru abes study akaun...aduh...sakit pale gak ek ngan akaun nh..macam2 nk kene buat..silap satu no jek abes salah sumer...hooo..so, biler da letih2 study aku break jap n hapdet blog..ngee...=)

incik google suh amek..=)

pagi nh aku rajenkan diri g blogwalking smbil tinggal kan jejak kat blog blogger2 malaysia..tetibe mud nk berblogwalking tuh datang plak..hahaha..layan kan jek..=)

pagi nh ader bola..tp aku ta layan..sebab utama tb tade..sebab kedua plak dua2 team aku ta minat..hahah..bayern vs inter milan...ak ta layan r..maaf yer incik bie...cyg ta layan r game mlm nh..cyg teman incik bie je ek...=))

memang aku minat bola...tp kalau da game tuh bukan team peberet aku, ak akan ckp terus terang yg aku ta layan + tataw pasal team tuh..aku tamaw jd hipokrit sebab ikot bf yg memang giler bola...

cam member aku..sokong chelsea sebab balak dier memang kipas susah mati chelsea...memula tuh aku hengat an yg si gurlz nh memang minat bola la an..smpai gado gak r ngan aku pasal aku kipas susah mati mu..siap kutuk2 mu ag...

mu for ever okeh...=)

skali time final epl arituh terkantoi plak...biler chelsea da menang dier ley tny balak dier pasnh nk lawan mane ag..aduyaiiii..ape ke sengal nyer...bile da final maksudnyer da abes la..so, jumpe next season la...

cet, kutuk aku kaw2 skali upenyer ikot balak jek..walhal pasal bola memang tataw langsung...stakat taw penalti jek ley r..free kick ngan corner pown ko tataw pastuh ko nk kutuk2 team aku plak...perghh...bikin gua panas jek...

okeh k...abes da..aku nk g stdy akaun jap b4 tdo...sok nk g makan kat umah puan jeton...

adios..assalamualaikum...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design