Engkorang Yang Best

Monday, May 10, 2010

rase nak bogel jek...

Assalamualaikum...


jeling jam kat lappy aku, skali dah kul 3 da...bukan 3 petang..3 pagi okeh...apsal la aku ta tdo2 ag  nh...hahahah..jawapan dier senang jek..pas maghrib tadi ak da tdo smpai kul doblas..hahaha...so, skang nh mate aku segar bugar dan memudahkan ak nk ngadap fezbuk dan berblogging..hahhaah...

skang nh cuaca sgt2 la panas...bayang kan la, tdo kat ats tilam bawah kipas pown boley berpeluh2 cam baru pas lari 100 meter..ta pown cam baru pas kene kejar hanjeng...rase nk bogel jek duk lam bilik nh..hohoho...

cari kat incik google

petang tadi aku kuar ngan sha..memule g makan kat changlun..pastuh g beli barang jap kat cmart...pas da abes setel, sha ajak g umah naeem n aker kat arau..pastuh tetibe tanpa dirancang kitorg g karok...hahaha..ta sedar ngan duet tade 4 org nh..bajet cam anak dato' ngan anak tan sri jek maseng2..hahaha...

memule kitorg g makan abc kat tepi jln tuh..pastuh baru masuk karok..sejam setengah gak r kitorg karok..ta ley bla memule amek lagu duet..achik ngan nana...tp 2 2 ta gheti nyanyi..hahahah...mekaseh naeem sebab blanje karok..hee=)

sgt2 surunux dapat spent time ngan dorg2 sumer...pasnh ntah biler la dpt cmnh ag...ye r, kitorg kat sini tinggal ag 2 minggu jek lagi..pasnh masing2 akan bawak haluan sendiri...aku akan mengabdikan diri ngan FineArt..itu suda pasti...

tp tape..aku akan pastikan, walau cmner bizi pown, kitorg mesti akan spent time sesame...walau takan dapat slalu...=)

alamak, jauh tersasar da dr tajuk en3..tadi hengat nk citer pasal cuaca jek..skali terlajak suda..=)

K.A.M.I

adios..
assalamualaikum...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design