Engkorang Yang Best

Wednesday, May 26, 2010

mati sebab curi kabel...

Assalamualaikum...


dah kat kul 4 upenyer..mata aku still segar bugar...aduyai..sok nk bangun kul bape nh nana ooiii..dah la tak print report final ag..aduhhh...esok nak balik da..yeayyy..ta sabar nk jumpe ngan si keciq tembam nh...

tadi berwebcam ngan dier memang sgt serunuk...ilang rindu menggunung aku...ye r, da r aku sorg kat bilik..ag r busan..seb bek dpt berwebcam ngan dier, ilang sket busan + rindu nh kat dier..

okeh stop..bukan nh yang aku nk story..tadi, jari aku yang agak mulus nh gatal2 la g taip website paper harian metro...ye r, da taley tdo an, bace paper r beb..ader gak info aku nk sembang2 ngan org an..hee..

astaghfirullahalazim....tu lah perkataan pertama yang kuar dari mulut aku biler page yang aku bukak tuh dah abes loading....

sumber : harian metro

terkejut aku biler bukak frontpage akhbar metro gmbr nh tdi..ntah ape nk jadi ngan dunia skang aku pown tataw...kejadian nh berlaku kat pahang..felda keratong 9...buek malu org felda yo...aduyaiii...

mangsa nh muda ag..umur baru 20...org kate baru nk enjoy..tp jalan yg dier pilih salah...kat surat khabar tuh tulis mangsa nh penagih dadah...hurmmm..ntah lah...mayat mangsa nh putus dua...kaki smpai pinggang tergantung ag...kepala dah rentung n da putus jatuh bawah da...

aku citer nh bukan nk aibkan mangsa..tp nk kiter sume amek iktibar dari aper yang da jadi..tgk, dek kerana terlalu ikutkan nafsu, akhirnya mati sia2..memang la ajal maut tuh sumer ketentuan TUHAN, tp kiter buley elak dari mati cam tuh...

astaghfirullahalazim..semuga kiter dijauhkan dari segala bencana ini...jom same2 kiter doakan mangsa supaya ALLAH ampunkan dosa2 nya...

adios...assalamualaikum...

6 kutukan sopan diterima:

Peeka Syuhada said...

nice blog .. (=

Anonymous said...

dunia2...

Dakjaat said...

kira padan muka dia... :P

Liza Ramli said...

kerja yg dok senang2.. dia p susah susah kan diri.. tu laa padah nyer

Roxy zai said...

hohoho..apahal laaa dia pi curi tu..adus..20 thn pula tu..malukan golongan seumur=p

sahipulizhar said...

Curi cabel kat keratong 9,budak tu bukan dok keratong9... errrr buat malu keratong aku jerrrrr....

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design