Engkorang Yang Best

Tuesday, May 18, 2010

peristiwa 13 mei 2010 jam 3 pagi kat kfc kangar...

Assalamualaikum...


alhamdulillah, petang tadi aku da selamat sampai kat poli..sampai lebey kurang kul 4 lebey...loading barang sumer kat jrv jap..then balik bilik kul 5++...smpai2 terus masuk baju lam baldi sebab nk g basuh...skali 2 baldi da...giler banyak baju + sluar + macam2 yang nk kene basuh...last2 aku asing kan jd 2 trip mesin...aku basuh gune mesin basuh la..tade rajen de aku nk basuh gune tangan..hahhaah..giler malas dowh...hee..=)


okeh k..2 3 ari nh aku agak kebizian sket + line tenet yang cam siput gonggok (siput + ulat gonggok)...hee..boley ke camtuh??hahha...sebenarnye banyak bende nk citer ape yg jadi minggu lepas..tp kebizian menghalang aku tuk merepek bende2 kat sini...

so, arinh aku nk story r ape yg happen last week...memule nh aku nk citer pasal ari khamis aka 13 mei 2010..tp story nh start 12/5 la plak..hee...=)yang len2 aku akan citer da next en3 plak..=)

okeh k..nk start citer da nh..


12 MEI 2010

arinh aku ta g memane pown...bangun da lewat..so, lepak kat bilik lagi bagus..kul 1 lebey sha2 mesej aku tny da makan ke lom..then, aku ta rase nk lepak memane + aku memang malas nk merayap..aku lepak kat bilik smbil layan fezbuk n abaikan esemen...hahaha...memang da kompom2 la kan...=)..hee..

aku & korg suker fezbuk..=)

ilurveblogging..=)

kul 4 lebey sha2 mesej ag..ajak aku g pasar malam..dier da tunggu kat jrv..ok la..pas siap smayang aku pown siap2 la nk g pasar malam..then, kitorg pown g r pasar malam kul 6 lebey camtuh...time lam kete aku tny sha2..

aku
shasha
der, ko kompom ke nk lepak luar malam nh?

ntah r de..aku ngantok dowh..dah la komik aku ta setel ape lagi nh..

ok k..

biler taw jek ta jd kuar aku cepat2 mesej naeem suh blikan cup kek sebab aku nk celebrate bezday sha2 mlm nh..kire kalau kuar, aku celebrate ramai2 la..ngan naeem, syam, aker n bob..tp disebabkan ta jd kuar, so aku nk celebrate 2 org je r...

pastuh naeem reply mesej aku..dier cakap suh ajak gak sha2 kuar...ta kire cmne skalipown..kirenye, aku kene pujuk sha2 r....aku pown ok jek..balik dari pasar malam aku g jabatan lu..g anta barang2 sham ngan dak2 nh..mase odw nk balik bilik ujan turun selebat2 nyer...tetibe aku teringat sumting..aduyai...baju ak kat ampaian ta angkat ag..ciss..dush..dush...

ampaian kat poli aku tade bumbung r..

smpai bilik aku suh sha2 tdo dulu..konon2 t kalau da tdo mesti segar...ley wat komik da..tp sebenarnye aku suh dier tdo sebab senang jap ag nk kuar tade r dier ngantok..hee...

memule memang sha2 tdo..tp kejap jek..kul 8 lebey camtuh dier da bangun da..aduyai..lam ati aku da kate memang rusak program la camnh...kompom2 ta jd r..pastuh dier smbung wat komik...aku tgk muke dier letih giler r...smpai kat kul doblas aku tgk tade tande2 yang dier nk stop n nak kuar..lam ati da frust da...da r naeem da beli kek...aku suh naeem pujuk sha2..pastuh, kul doblas aku wish jek kat sha2..kunun2 tade pape r..pastuh dier ajak aku kuar...pastuh siap gelak2..dier tny aku, pe yang aku ngan naeem plan..

lam ati aku da kate, nh mesti naeem salah anta mesej nh..aduyai..aku cepat2 turun bawah pinjam tpon fatin sebab nset aku tetibe line celcom cam haram...aku tny naeem..naemm kate tade pape..ok..aku da lega..

then, aku nek ats balik..sha2 da gelak2 da..aku taw dier da ley agak ader sumting yg aku nk wat..tp aku diam jek..naeem mesej tny jd ke ta..aku ckp jd..tp lambat sket..aku ajak sha2 kuar ag..aku ckp lapar r..

aku 
shasha

de, jum r kuar jap g...jum r..plizz...*merayu la kunun2 yang aku nh memang lapr sesgt*

malas r..aku nk wat komik r.ko lapar  megi kan ader.....*muke da senyum2*

ala, jum r..tamaw r makan megi..huu..jum r der kuar...*merayu lagi nh*

okeh k..jap2..bagi aku siapkan komik nh lu..nk makan katner?

yeayy...kiter g makan kat kfc nk?jum r...

ok..

hahah..akhirnye sesi pujuk memujuk nh abes kul 1 lebey camtuh gak r..aku terus msj naeem gtaw kitorg nk lepak kat kfc kangar jap ag...kul 2 lebey camtuh aku ngan sha2 pown kuar..smpai kfc kangar lebey kurang kat kul 3...aku tny dier nk makan ape..then kitorg makan..
amek kat uncle google

ta ley bla time makan tuh dier slalu jek trick aku..mcm2 dier wat supaya ley npk cam dier da taw walau sebenarnye dier memang tataw...ag 1, dier ley tamaw duk ngadap pintu..ciss...saje nk rusak program aku r nh..tape2 dier hengat aku tade idea r tuh..huu

aku pakat ngan abg kfc tuh suh bukak pintu blakang ag 15 minit..thanx yer abg kfc.=)..kire dorg masuk ikut blakang r..senang..ley bawak kek n sha2 takan nampak..hee..bijak bukan...kul 4 camtuh baru la naeem, bob ngan aker smpai...kul 4++ dorg dtg kat meja smbil bawak kek then kitorg nyanyi la 4 org..hee...

so, kitorg celebrate la bezday shasha kul 4 lebey..walau pown ta brape nk menjadi idea aku tuh..huu...lepak2 kat kfc smpai kul 5 lebey..pastuh baru balik..gmbr ta banyak sebab aku ta transfer ag dari kamera sha2 n sha2 da bawak kamera tuh balik kl..huu..t aku mintak kat dier...

beberapa saat b4 bob, naeem n aker bawak kek ke depan


bezday gurlz...

kek yang hampir hancur sebab bawak dengan motor..=)

thanx to naeem, aker ngan bob yang da susah payah tulun aku..thanx guy..=)

ok..tuh jek nk story arinh..aku nk smbung wat keje sket ag...t kalau da siap aku hapdet plak pasal karnival kerjaya @ putrajaya....=)

adios...
assalamualaikum...

2 kutukan sopan diterima:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Single lagi tak bzdy girl nie?Bulih ngurat?Hahaha

Miss Shizu said...

hahaha..sowi la da nak kawen da pown..hee

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design