Engkorang Yang Best

Saturday, May 1, 2010

3 minggu ag..yeayyyy...

Assalamualaikum...


arinh sabtu...maknenye biler ari sabtu aku cuti..so, bile cuti aku duk bilik, biler duk bilik aku bosan, bile bosan aku akan duk berfezbuk ngan berblogging jek okeh..hahaha..best je alasan aku...macam dah tade keje lain nak buat...walhal keje by giler...

pagi tadi bangun lambat..bukan pg sebenarnye..dah petang pown..then, bangun terus g mandi + smayang n wat pape yg ptut...pastuh terus kemas bilik + tempat aku + packing2 baju...packing baju???ye..aku da start packing baju aku da...walau aku ader lebey kurang sebulan kat sini...eh..ehh..ta sampai sebulan da..lebey kurang 3 minggu 6 hari jek ag dowh...ta caye usha bawah nh..

ta sabar nk abes da...

3 minggu jek ag..tp manyak bende ag ta setel...buku da making pown lam proses ag, poster ag...hahha..pastuh blog tuk keusahawanan ag...minggu depan de test bi ngan broadcast..aduyai..manyak bende siot nk kene cover..tp aku still ley men2 ag...hahaha...ape nk jadi la aku nh...aduyaiii..ok lah, tade pape pown nk story sebenanrnye...idea tamaw kuar plak..haha...malam t aku hapdet ag..

adios..
assalamualaikum....

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design