Engkorang Yang Best

Sunday, May 9, 2010

tok tai dah ader geng nk tengok bola....

Assalamualaikum....


tgk tajuk en3 cam dah taw aper aku nk citer kan...tp sape tok tai tuh?mesti korg2 tertny2 kan...kalau tak, siler la berbuat sedemikian..tolong r wei..hahah...sori lah...terlebey dos la plak pepagi nh...

sape tok tai tuh???okeh k..nh yang aku nk citer nh.tok tai tuh abah aku..apsal tok tai???sebab dulu abah aku jual petai..so, name glemer abah aku kat tempat aku tuk pak usop potai..tok tai tuh anak buah aku panggil...dier ader 2 atok...so, abah aku dier panggil tok tai..ayah abg ipar aku dier panggil tok hawab [name sebenar adalah pak wahab]

malam tadi akak aku tpon..bese r, akak aku mane penah ta kol aku sehari...mesti kol nyer..dier cam taw2 jek yang adeq dier nh ta de kredit..haha...cam bese r..kalau dah akak aku tpon, tade topik laen la melaenkan citer pasal budak busuk kesayangan ramai tuh...sape lagi kalau bukan anak buah kesayangan aku..si syada..

senja td si syada wat keje giler..dier g kunci mak dier kat bilik air dari luar...pastuh ta pandai nk bukak balik...giler kan???pastuh, dier ley suh mak dier kuar cepat sebab dier da borink duk sorg2...akak aku da cuak r...seb bek si syada nh paham bahasa...mak dier suh g amek npon then suh dier bagi kat mak dier yg der kat lam bilik air tuh...seb bek ader ruang kat bwh pintu tuh..cepat2 akak aku tpon abg ipar aku suh balik sebab dier da terkunci lam bilik air...aduyai..ape punyer bijak la si syada nh..geram aku..

lebey kurang cmnh la pintu bilik air umah akak aku...

pastuh tadi akak aku citer ag, skang nh abah aku dah ader geng kalau nk tgk bola...syada suker tgk bola...kalau ader bola kat tb1, jgn la ader sesape bukak channel tuh..kalau terbukak gak, memang naya la...ta ley nk aleh channel len da...kalau aleh kompom2 melalak..hahaha...kalau b4 nh mak aku selalu marah abah aku kalau dier nk tgk bola sebab mak aku nk tgk citer len...especially ari slase..mak aku nk tgk si capik okeh...tp skang, disebabkan cucu kesayangan dier, mak aku terpakse beralah..hahaha..abah aku mesti senyum jek skang kalau nk tgk bola...kompom2 dapat n tayah nk gado2..cucu dier ader backing dier..hahaha..

 yang kiri tuh mak aku yang kanan tuh abah aku..=)

yang nh la syada kesayangan aku...=)

bez r pasnh...time ader bola jek aku akan ajak syada lepak umah mak..hahaha..saje bg panas line..hee...

okeh..adios...
assalamualaikum...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design