Engkorang Yang Best

Tuesday, January 4, 2011

Tips untuk mengempiskan perut tanpa perlu just mate 5...keh keh keh

Assalamualaikum


nak tido,tapi mata degil tak nak ikut arahan.badan dah la letih sebab p jogging petang tadi.ingatkan bila badan dah letih,boleh lah aku tido awal.tapi rupa rupanya yang ado.lagi segar bijik mata aku ada lah.ceh,tak gheti penat betol la badan aku ni.

best doe g jogging.dah lama aku tinggalkan aktiviti menguruskan badan ni.ala,korang pon mesti boleh buat.tak payah susah susah nak p belik just mate 5 tuh.tapi kalau korang tuh size xxxxxxxl,kena pikir jugak la tahun bilanya nak susut kalau berjogging jek.silap silap doktor rozmey sendiri bagi ubat dia kat korang.tak payah susah susah korang nak p beli.hahahaha

ok lah weh.aku nak p layan bujang lapok jap.pastuh nak tido.nasib la.boleh tak boleh lelap,aku paksa gak.sebelum tuh pe kata korang layan gambar joging aku tadi.jom...

 budak ni dalam usaha nak kempis kan perut.hahahahaha


 bajet comel..kekekekke


 tengok,perot dah kempis sket.hahahahaha


 aku kurus an..an..


budak comel...

ok dah.kali ni betol betol nak masuk tido.bukan cobaan..

adios
assalamualaikum

6 kutukan sopan diterima:

Aizuddin Hanis said...

wah..info menarik..boleh cube ah mcm ni

bact said...

lu kalo nk lagi kurus..lu tidor je kat kaki lima..bg org turun naik perut lu..
5 mnit je..xpyh jusmate 5 2
hahah

Nadzirah said...

jogging .? malas la. haha

asybedazzle said...

menarikk. haha. xyah la jus2 ni, buang duit je. :D hye.

six.september =_= said...

aku kalau balik dr jogging ka berbasikal ka..balik tu kompem lena punya..kadang2 sampai terlajak isyak pukui 3 pagi

Miss Shizu said...

Aizuddin Hani --> dah try lom?hehee

bact -->kehkehkeh.tuh bukan takat kempis perut je,silap silap terburai isi perut skali.hehehe

nadzirah -->hahaha.same la kiter.sekali ni jek la aku buat.hahaha

asybedazzle --> taw poon.p try cepat.hehehe

siz.september --> hahaha.teruk prangai ang..=p

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design