Engkorang Yang Best

Friday, January 14, 2011

Apa Punya Emak Ni?

Assalamualaikum.tak jawab dosa.


salam tengah hari jumaat.oh yer,hari ni aku cuti sempena hari keputeraan yam tuan besar negeri sembilan.tapi tak besh sebab aku cuti hari ni jek.esok kerja balik.cuba lah opis bagi cuti straight sampai hari ahad.kan besh.kehkehkeh.kalau bab cuti memang bagi kat aku.hahaha.cuti weh,sapa tak suka?meh aku luku kepala dia meh.

tadi selak selak paper metro kat internet.eh,boleh maen selak selak eh kalau baca online?hahahahaha.aku tak tahu nak kata apa bila baca satu berita pasal seorang ibu menumbuk anaknya yang berumur setahun.agak agak lah kalau nak bergurau sekalipon.tak beragak kot.sengal nya mak.tak tahu nak kata apa,kucing pon sayang anak weh.

yang lagi buat aku sedih bila doktor kata budak tuh mungkin buta.kesian weh,kecik kecik dah buta.walaupon bayi tuh bukan orang melayu + bukan islam,tapi kesian gak weh.sekarang ni mak budak tuh dah kena tahan reman.padan muka dia.

kalau nak baca lebih lebih p beli surat khabar metro.tak pon p baca kat SINI.aku dah mengantuk ni.nak p merehatkan diri jap.pagi tadi kul 4 baru tido.pastuh bangun awal sebab nak p pasar tani.so,sekarang nak p qada balik.kehkehkeh.=p

adios
assalamualaikum.

3 kutukan sopan diterima:

eja kamel said...

budus puny mak. penat2 ko beranak pastu g tumbuk anak sdr. dia high ke apa? teruk kan sesetengah org skrg ni. kena rasuk hantu kot.

Encik Tikus said...

macam mane nak baca berita on9 ? saya noob laa, hehe xD

Miss Shizu said...

eja kamel -->bodoh kan mak camtuh?memang bangang giloz...

encik tikus -->cet,gua salah taip ker?

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design