Engkorang Yang Best

Thursday, January 13, 2011

aku dapat sejuta weh....tak sangka

Assalamualaikum.tak jawab dosa.


betol doe tajuk kat atas tuh.aku tak tipu.apa korang hengat muka suci bersih macam aku ni nak menipu nipu ke weh?silap besar tuh.ish korang nh,tak baik taw buruk sangka kat ai.dosa u olls.(kalau ada sesapa nak bagi penampar,silakan)




tekan lagi kalau nak tengok lagi besar

korang tengok gambar kat atas tuh.tengok part yang aku bulatkan tuh.chip aku dah sejuta beb.hebat tak hebat lah kan.hahahaha.suka aku.tercapai impian aku nak satu juta.hahaha

dah.cukup.tuh jek aku nak gtaw.nak p makan jap.kang aku sambung update lagi.

papai.
adios.

6 kutukan sopan diterima:

MamaFarhan said...

sabar jer la... ingat kat sejuta apa?

zaty luvlianncezzz said...

ingatkan dpt 1 juta dr nuffnang..

hehehehe

areripe said...

jual la sejuta tu.
sama dengan rm50.
hehe!

Miss Shizu said...

MamaFarhan -->hehehe..=p


zaty luvlianncezzz said --> hahaha...

mario said...

bole jual tuuu...ekeke

Miss Shizu said...

areripe -->hahha.tanak..=p

mario -->hehehe.nak beli ker?=p

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design