Engkorang Yang Best

Sunday, January 9, 2011

anugerah juara lagu 25

Assalamualaikum...


ohh 2 hari aku tinggalkan blog terchinta tanpa sebarang perkembangan terkini.maaf yer pada yang datang sini tapi takda apa yang terbaru untuk aku sajikan buat kalian.malam ni aku akan cuba sedaya upaya untuk update sebanyak mungkin perkembangan terkini. ohh pastinya malam ni ramai sesangat yang akan menghapdet cerita mengenai anugerah juara lagu.itu aku pasti.aku pon kompom tak kan terlepas.


tak nak cerita dulu aktiviti yang aku lakukan sepanjang 2 hari aku menghilangkan diri.cukup nak bercerita mengenai pembukaan ajl yang sedang berlangsung sekarang.pembukaan yang agak best bagi aku.bermula dengan nyanyian francisca peter (pemenang bagi juara lagu 1986).nash masuk untuk lagu yang memang aku suka sangat sangat.pada syurga diwajahmu.perghhh,suara nash memang mantoppp.menyusul kemudian m nasir dengan lagu tanya sama itu hud hud.lagu lagu brader ni memang punya seni kata yang ada nilai yang sangat tinggi.last skali,juara lagu 1997 m nasir featuring jamal abdillah untuk lagu ghazal untuk rabiah.


sekian.
nanti aku update lagi=)


nota jari kaki --> yuna tengah buat persembahan untuk lagu cinta sempurna.


malam ni ada game mu.glory glory mu...


adios
assalamualaikum

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design