Engkorang Yang Best

Wednesday, January 19, 2011

Derita Adik Rabiatul, Jom Hulurkan Bantuan Ringankan Beban...





Assalamualaikum.tak jawab dosa eh.


baru lepas tengok bersamamu kat tv3.seriyes sedih.perghh,memang hebat kasih seorang ibu ni kan?sanggup tuh tinggalkan kerjaya sebagai seorang polis demi anak anak yang memerlukan perhatian dan penjagaan sepenuhnya.

siriyes beb.sebagai seorang yang mempunyai naluri keibuan yang tersangat tinggi,hati kecil aku tersentuh tengok bersamamu malam ni.bayangkan,nak jaga anak yang kurang bernasib baik tanpa kehadiran seorang insan yang bergelar suami.perghh,memang tough ah kan.aku kagum dengan akak tu.memang betul orang cakap,kasih ibu sampai syurga.tapi yang aku pelik tuh kan,orang orang yang buang anak tuh.dah lah dapat anak sempurna.comel.cute.cantik molek,tapi tetap kena buang.

aku kesian sangat tengok adik rabiatul.korang bayangkan umur baru 8 tahun.perjalanan hidup dia terlalu jauh lagi.tapi derita yang ditanggung oleh adik tuh terlalu tinggi.korang bayangkan,baru 8 tahun tapi nak kena tanggung penyakit yang aku sendiri tak sanggup dan tak mampu nak tanggung.memang syurga tempat adik rabiatul.

okeh,cakap banyak pon tak guna.jom ramai ramai hulurkan sumbangan ringankan beban.

SITI FAIRUS BINTI ABD RAHNI
1415441000026986
BSN GIRO

atleast kalau tak dapat tolong banyak dapat tolong sikit.kalau tak dapat tolong wang ringgit kita sumbangkan doa.buat siti fairus,tahniah aku ucapkan sebab sangat sangat kuat untuk hadapi semua dugaan ni.sangat kagum dengan semangat kamu.semga dipermudahkan segalanya.amin

adios
assalamualaikum

2 kutukan sopan diterima:

Zahir75 said...

Alhamdulillah ada insan prihatin seperti u.

Saya juga seru orang ramai membantu ringankan beban derita adik Rabiatul dan ibu beserta neneknya.

MasyaAllah... dugaan Tuhan. Sesungguhnya saya amat bersyukur dengan rahmat yang dikurniakanNya kepada saya.

Pirate said...

Good effort!

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design