Engkorang Yang Best

Wednesday, January 5, 2011

Dasar Tak Sedar Diri....

Assalamualaikum


amaran oleh pemilik blog --> sila jawab salam dulu.entry kali ni memang bebaur perkauman kekejaman tahap 8 sambil dikelilingi dengan kemarahan yang teramat.segala bahasa yang terkeluar adalah disebabkan emosi yang tak dapat dikawal lagi.


garang tak macam ni?


aku benci giler dengan makhluk ni.dasar tak sedar diri.dah lah datang rumah orang menumpang.lagi mahu besar kepala.kau ingat kau bagus sangat ker?sekali aku lempang silap silap tumbang terus.beragak la.aku rasa kau memang tak tahu malu la.eeee,memang aku marah sangat ni.

dah la setiap kali aku nak pi melunaskan hajat,kau sibuk nak sekodeng.kalau sekali takpe,ni setiap kali.dah tuh kalau tak kantoi dengan aku takper la.ni siap kantoi dengan aku lagi.kuang ajar kan?yang tak boleh bla tuh,kau siap mengekor lagi mana aku pergi.yang pelik tuh,bila aku p kerja taknak pulak kau ikut kan?tapi bila aku lepak dekat rumah,sibuk kau datang.itu hari,aku nak p joging pon ada jugak kau.kau tak tahu malu ke wey?tak paham lah kau ni.nak cakap macam mana baru kau nak paham?

itu hari dengan anak buah aku yang si danish tuh kau cari pasal.weh,budak tuh baru nak hidup la. meniarap pon tak pandai lagi.tak payah la kau nak buat bende tak elok dengan dia.ala,bukan aku nak tuduh.tapi memang kenyataan pon.adik aku nampak kau buat tak senonoh tuh.dah tuh siap kau tinggalkan kesan lagi.dengan budak pon kau bernafsu kan?kesian danish.menangis dia lepas kau buat aksi kurang ajar kau tuh.kau memang takde hati perut langsung kan?

malam tadi time aku masuk toilet,kau sibuk nak ikut sama.itu hari aku lepak dekat tempat lama aku,kau sibuk join.bila aku lepak dengan ex bos aku,kau sibuk jugak ikut.apa yang kau nak sebenarnya?apa yang kau tak puas hati sangat?cepat r bagitahu aku.kita settle.tak payah nak tunjuk lagak depan aku.

ok dah.lagi banyak aku taip pasal kau,lagi bertambah marah aku.kalau hari ni kau ada lagi kat rumah aku memang aku halau.nasib lah apa nak jadi.sebab kau bertambah dosa aku hari hari.arrrggghhhhh..
















dasar NYAMUK tak sedar diri.kalau hari hari dah datang rumah aku,lepas tuh siap isap darah aku lagi,lama lama kering lah darah aku weh.silap silap kau bagi penyakit kat aku.apa ingat aku ni stok tabung darah ker?p la pusat darah negara kalau iye pon.lagi pon rumah aku bersih la weh.mak aku hari hari kemas taw tak.tensen weh.nak qada hajat pon ada menatang ni menyibuk siap mengintai dari bawh lagi.demm..



kalau dah hari hari macam ni,agak agak kering tak darah aku?huu

adios
assalamualaikum..

4 kutukan sopan diterima:

zaty luvlianncezzz said...

haha..mati2 ingat kan ape lah td..

Phat Lee said...

takpe.derma darah itu amalan mulia.haha

starsyeea said...

dia sayang ko tuh...

haha :p

Miss Shizu said...

zaty luvlianncezzz --> hehe..=p

Phat Lee -->memang betol.tpi bukan kat nyamuk wei...huu

starsyeea -->haha.sayang sangat wehhh..=p

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design