Engkorang Yang Best

Tuesday, January 4, 2011

SEGMEN: we are under 18

Assalamualaikum


yuhu...tadi aku p berjogging kat blog blog yang ada.tapi tak semua la.ada lah beberapa sa puluh ratus ribu puluhribu blog yang aku singgah.so,tadi aku sempat jumpa SEGMEN: we are under 18 anjuran dan terbitan karangkraf syair si syahir.dengan baik hati nya aku dengan ini mengumumkan bahawa esok raya aku nak join jugak sebab nak hadiah tuh.syahir,boleh eh bagi kat den ni.hehehe

VABRAR '05

gambar ni kitorang ambik time awal tahun 2005 kalau tak silap.tengok kat green board tuh 259 hari lagi nak spm.so,time ni nak berjimba jimba dulu lah sebelum exa.kekekeke.tulisan kat green board tuh memang tulisan aku sebab aku memang suka menconteng.hahaha.betol doe.ni gambar kenangan antara aku dengan geng geng vabrar.gambar banyak lagi,tapi mana ntah hilang.

ok dah siap.kalau ada korang korang yang nak join p SINI.pastuh korang pujuk ah syahir tuh bagi hadiah tuh kat aku weh.boleh la..=p


adios
assalamualaikum

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design