Engkorang Yang Best

Monday, November 22, 2010

umah > melaka > tampin > umah

Assalamualaikum....


woot...woott...yeeehaaa...suda maw pukul 5..yeayy..yeayyy...nk balik da...ta sabar da nk balik...hahah..mcam umah jauh jek...

mlm tadi aku terlepas nk tgk game dato' lee chong wei vs lin dan...sebabnye aku g teman incik ijal g mlake..g hamek akak dier...memule cam takot nk ckp ngan incik abah n puan emak, tp biler pakcik tuh beria ajak siap ckp dier nk jumpe incik abah ag, aku branikan diri gak r gtaw incik abah ngan puan emak...

aku : abah, akak nk g melaka jap eh mlm nh...
incik abah : g ngan sape?
aku : ijal...dier ajak teman g amek akak dier..
incik abah : huurmmm..
aku : (lam ati) abah nh bagi ke ta nh...
kalau abah ta bgi tape r...
incik abah : ...... bangun terus g asah pisau motong..

aku cam terkezut jek ngan reaksi incik abah..buley ke ta buley nh...tgk jam da kat kul 8...incik abah ngan puan emak suh senduk nasik ajak abg aku mkn sebab dier nk balik shah alam malam tuh..pas jek sumer da suda mkn + aku ngan gigit tulang2 ayam, puan emak memulakan bicara...ceit,ayat....

puan emak : ko tak jadi ke g melaka??
aku : jadi..ijal kate 8.30
puan emak : nk balik kul bape?
aku : tataw ag...
puan emak : hurmmm....

lebey kurang 8.15 gitu aku msg pakcik tuh tny katne da..dier ckp nk smpai umah da..gilo...aku ta siap ag + ta smayang pown ag...pastuh, terus siap + smayang...pas smayang aku msg pakcik tuh ckp aku da siap...dier pown ckp dah ader kat depan umah pown..nk park kete jap jumpe incik abah...

yang taley bla an, incik abah ta marah pown..siap ckp g leklok..jgn balik lewat sgt...perghhh..cam da dpt restu jek..kekeke...

kul 8.45 gerak dari umah..kul 10.45 smpai melake...giler kaw..2 jam gak r..ijal tipu aku kate dekat jek...dier kate sejam lebey da ley smpai..hampeh an???tp time nk balik tuh memang rase cepat pown...siap kitorg pusing2 tampin ngan alor gajah nk cari stesen minyak..pakcik tuh degil tanak isi minyak awal2..pastuh lagi maw bising ngan aku..sekeh maw??=p

lebey kurang kul 1.40 aku smpai umah...sumer org da tdo except abg ipar aku...alasan dier tunggu aku balik..ces, walhal men game poker...haruan sungai betul...

ape motif aku citer pown tataw...saje nak abeskan waktu nk sebenarnye..nk balik da..kekeke..

adios..
assalamualaikum...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design