Engkorang Yang Best

Monday, November 29, 2010

epi befday mak,kak mar n my blog..lap u beri2 strong ah...=)

Assalamualaikum...


yuhuuu..nite eberibadi...pe kabo?pahal korg tak tido lagik nih?sok tak keje ker?cet, cakap org, aku pown same gak tak tido ag..hakhakhak..leka men poker ngan abg ipar aku...hahaha...

ooopppsss..dah pukul doblas lebey dah pown upenyer...dah masuk 29hb 11 lah wei...walawey...arinh belog aku cukup setaon da...giler ah..tak sangke dah setaon dah rupenyer aku jadik blogger..hahaha...tahniah untuk diri aku yer..kekekeke...

kisah seorang aku...

29hb 11 gak merupakan befday insan yg cukup istimewa dalam idup aku...kalau takder beliau, maka, takan ader lah aku kat dunia nih..kalau bukan kerana beliau, maka takan ader lah aku yang sekarang...kalau tak kerana beliau jugak, takan besar lah aku, takan dpt lah aku ader kat tempat mane aku berada skang...sape beliau?

jeng..jeng..jeng...



































ini puan emak...=)

mak, selamat hari lahir...
kalau mak takde, akak mesti takde..
time kaseh mak sebab jage akak n kitorg sumer smpai skang..
time kaseh mak sebab syg kan kitorg smpai arinh..
time kaseh mak sebab selalu berkorban tok anak mak yg sorg nh..
time kaseh mak sebab selalu backing akak kalau kene marah ngan abah..
time kaseh mak atas segala pengorbanan mak selama nh..
time kaseh mak sebab selalu syg anak2 mak..
time kaseh mak untuk segala2 nya...

without u im nothing..
without u im not at diz place rite now..
i lurve u beriberi strong lah mak...=)


tak lupe gak arinh befday my lepli cikgu pizik kat skulah dulu...cikgu yg paling ngam n kamceng ngan aku..epi befday kak mar...

budak degil wif kak mar...


adios..
assalamualaikum...

2 kutukan sopan diterima:

i n n z c h u b b y said...

hepi bday to nana's mom!!!

arini pon anniversary parents inn yg ke-24...

hehe!

Miss Shizu said...

hee..thanx inn..
epi 24th anniversary to ur parents too...=)

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design