Engkorang Yang Best

Saturday, November 27, 2010

kalau kaw rase kaw pandai kaw buat ah senirik, ta payah suh aku buat...

Assalamualaikum,.....


baru pas mkn apam balik...kacang terselit kat gigi la plak..haruan sungai tul ah..dah r pencungkil gigi tade nh....puas dah aku kuis2 gune lidah...tanak gak kacang tuh kuar...

baru pas buat barcode...agak haruan gak r bile asek ta ley scan jek..sengal tol ah..da r yg suh nh pown bukan taw buat...taw suruh jek..abah lu...dah la pandai suruh jek, pastuh lagi maw kate aku ta gheti buat...wei, kalau kaw terer kaw buat ah senirik...ta payah suh aku yg ta pandai nh..memang aku hangen ah kan...ko pown tataw nk buat lagik maw banyak bunyik..org da tolong pown da kire ok lah tuh..bukan taw nk time kaseh....naseb nisha ader...kat opis nh dier ngan naz byk tulun aku...


pakcik gugel bagik..

tadi ade kenduri kat umah jiran aku..anak dier kawen...pengantin laki berenggoh kat umah aku...ntah btol ntah tdk perkataan berenggoh tuh...aku maen bedal jek....hahaha...ko taw an, kalau dah name pown jiran an, pastuh pengantin plak tumpang kat umah ko an, kompom2 ah org ramai an.biler da ramai an kompom2 memekak an..biler dah memekak an kompom2 aku jadik bengang an...biler da bengang kompom2 aku jadik marah an...biler aku da marah an, aku marah ah...hahahhaha....tade r wei..ta bek dowh nk marah2..t cepat tua...hehehe...

tadi ader sorg kawan mak aku, tny biler turn aku plak...hahha..ader ke patot tny aku cmtuh..calon pown tade ag r bang...ngan selamber kucing je aku suh abg tuh cari an sorg tuk aku...ahhahah...nape ek kalau ader jek anak jiran aku kawen an, kalau npk aku jek mesti tny biler turn aku...adoiiii...penat ah nk jawab..tade calon ag ah...tunggu je ah kalau dah ader t aku jempot ah..ta yah ah tiap kali jumpe aku jek nk tny..penat ah,...kang kalau aku ckp bukan2 kang kate aku kuang ajar plak an...

ok ah...maleh da nk story panjang...jam pown dak kat kul 4..nk balik da..maw merempit jap pasnh g anta barang kat bahau...hehehe....

adios...
assalamualaikum...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design