Engkorang Yang Best

Tuesday, November 23, 2010

biler dah tade keje...=)

Assalamualaikum...


nite eberiwan....baru pas berjogging2 kat belog2 tadi...giloz letih + mencungap da nh..hehe...mata cam da ngantok nh, tp stil maw ngapdet belog nh...cian korg, kang dtg sini tade pape yg baru an...so, sebagai tuan tanah kedaung yang baek, meh aku bagi korg bace citer aku yang best sengal nh..hahaha...

kaki aku lenguh2 ahh...apsal ntah...nk kate aku g jogging petang tadi, menipu ahh kan...nk kate balek keje jln kaki pown memang ta logik gak r...tp apsal ntah kaki aku lenguh kaw2 punyer...sape maw tulun urut nh???meh r wei tulun aku...maw tido ta selesa la plak ngan kaki lenguh2 nh...

memalam nh tetibe rase cam borink la plak..pastuh perut pown rase cam suh makan jek..tetibe rase cam nk makan nasik lemak jek...rituh tingin nk makan eskem...seb bek da dpt da...

ok bek aku stop sebelom napsu membuak2 nk mintak bende laen plak...

adios..
assalamualaikum...

1 kutukan sopan diterima:

M. Faiz Syahmi said...

ingatkan betul2 bejoging smpai letih tadi. hahaa.

Offensive entry for girls.

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design