Engkorang Yang Best

Sunday, November 21, 2010

giler ta sangka dowh...

Assalamualaikum....




salam ujung minggu...aku ngah melepak depan lappy abg aku smbil layan bejeweled ngan citer sifu & tongga...aku tade la layan sgt pown citer tuh...dah adeq aku bukak aku tgk je la walau mate aku lebey pokus kat bejeweled..kekekke..

tadi an, bukak2 pesbuk je an, tgk ade 2 pren rikues...agak nk terbeliak bijik mate aku an sebab an, sebaban...perghhhh....giler ta caye dowh....

-
-
-
-

-
-
-

-
-
-

-

-
-
-
-
---------------------------------


taraaaaaaaaaaaaaaaa.......

click untuk pembesaran imej...

incik ben invite aku beb...ala, incik ben ashaari da pemes amos blogger tuh...ta caye dowh beliau add aku kat pesbuk..bangga siot...mekaseh incik ben....mekaseh yg teramat sgt..wee...epi dowh...


adios..
assalamualaikum....

3 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design