Engkorang Yang Best

Saturday, November 27, 2010

Jgn sebar no talipon aku sebab aku paling benci itu...

Assalamualaikum...


hye all readers...morning...=)

mlm tadi hengat maw hapdet belog...tp kantoi biler mate nh cam maw lelap jek...memule dah terlelap pown depan tb..seb bek adeq ngan abg ipar aku kejut...tuh pown sebab suh aku masuk kan moto...haruan sungai tol..

pas da masuk an moto sume, aku g r basuh muke n gosok gigi sebab da memang nk tdo an..tp biler da basuh muke sumer, mate aku jadi segar bugar la plak...tp takpe..da memang plan nk tdo,so aku masuk bilik terus layan perasaan..hahah..sengal...

baru jek mate aku nk lelap tetibe npon aku bunyik..mesej je r..memule cam da dpt bajet sape an..hee..=p...tp aku silap..upe2nyer org len..

salam..awk nh ***** ke?
kenal *** tak?

rase cam da dpt bajet ah sape an..tp aku biarkan..tape aku layankan jek...smpai ader satu part tuh aku tny..

awk nh awek dier ah ek?mane dpt no nh?

dier pown ckp ah yg dier gadoh ngan balak dier sebab balak dier asek citer pasal aku..pastuh balak dier yg bagi no tpon aku nh kat dier...wat da fak??ape cam gampang sgt pangai kaw?pahal plak no aku nh ko nk sebar2 kan?jangan wat cilake ngan aku sebab aku ta penah wat cilake ngan kaw...kalau kaw nk maen kotor ok fine...jgn marah kalau aku pon maen kotor same...

sumpah aku ckp ati aku ancur sgt2 mlm tadi...sumpah aku benci biler jadi cmnh lagi..btol, aku nanges dlm tdo mlm tadi..btol, air mata aku tumpah lagi..bodoh kan...

kaw memang btol3 tak pandai simpan ape yg aku bg...

mlm tadi gak aku ngadu kat best buddies aku...aku nanges time taep msg tuh...pagi nh aku ngadu kat membe blogger aku..aku ngadu kat zara..thanx zara...aku akan pasti kan tembok yg bakal aku bina setegoh dan seutuh dinding yg kaw cipta...

ok stop...mls da maw pk pasal nh...p mati ngan sumer nh..g mampos dengan dunia kaw sebab aku ader dunia aku sendiri....dunia kite tak sama...tp jgn kaw lupe yg aku penah terjebak dengan dunia kaw disebabkan diri kaw...

adios..
assalamualaikum...

4 kutukan sopan diterima:

LORD ZARA 札拉 said...

well dear, be strong~

aku tau kau boleh~

Miss Shizu said...

yeaahhaaa....aku bolehhhh...=)
thanx zara...

Nurul Atiqah Mutaza.iQa said...

be strong..serius kalau iqa jd nana pun rasa mcm nk campak je mangkuk tu dalam lombong najis..padan muke

Miss Shizu said...

iqa > hahaha...maleh da maw pk...single lagik baek skang..hehehe

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design