Engkorang Yang Best

Thursday, November 25, 2010

sebab tak brekpes

Assalamualaikum...




hye korg2...sori beb, semalam ta sempat maw hapdet belog cikai gua tuk lu org bace..sebab semalam gua g qti moto plak..pastuh masuk opis petang semalam keje cam haruan sungai kene tube banyaknya..balik umah plak tak dan nk on lappy pown sebab anak buah gua dah meronta2 ajak gua g mane doremon kat aktif...ala, mainan yg masuk duit 50sen pastuh bergoyang2 tuh...anak buah gua kalau sehari tak dpt naek maw pengsan gua rase..mlm tadi plak ujan lebat beserta guruh berdentum dilangit..mak ngan akak gua dah warning gua awal2 suh off lappy pasal ader org kat area umah gua, diernyer lappy ngan barang2 letrik jahanam sebab maen time guruh berdentum dentam...so, gua selaku anak yg solehah + baek, dengar r kan kate org tue...kang ta pasal2 jadi tanggang plak kang..tanak r gua an....so, dengan rendah diri gua mintak ampun maap sebab tade ape yg nk bg lu org bace biler masuk sini...

budak comey yg giler kan doremon...

gua sedar, gua tade la pemes mane an..tp gua tetap bersyukur sebab follower gua bley kate ari2 bertambah walau pown cumer sorg 2 jek...kire ok r tuh beb...gua dah la ta femes, pastuh biler tgk ari2 ader jek yg dtg singgah + folo blog cikai nh, gua terharu beb...giler rase maw nanges siot [caye r dowh]...

ape yg gua nk story ek ini ari...skang dah kul doblas lebey da pown...mungkin ader dikalangan lu org da g lunch...tp gua kat opis nh ngah menakung tunggu kul 1..perot da rase cam konsert dangdut rock pown ader dah gua ingat...pagi tadi abah gua ader beli nasik lemak, tp gua berlagak sgt tanak makan..so, padan muke gua an...gua bukan tanak makan pepagi beb, tp kang kalau gua dah amek brekpes pepagi, perot gua nh mule lah mintak nk manje2...tuh yg gua jarang amek brekpes beberat pepagi..

ok lah beb, keje gua pown ader lagi yg nk kene buat nh...later2 i story again ye...=)

p/s > tetibe sengal nk bahasekan diri gua lu ini ari...

adios...
assalamualaikum...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design