Engkorang Yang Best

Wednesday, December 22, 2010

Memoir indah untuk dikenang

 Assalamualaikum.


oleh sebab malam ni aku terlebih rajin mengedit gambar + aku SANGAT SANGAT RINDUKAN moment moment indah ni,so entry kali ni akan dipenuhi dengan gambar semata.jom layan...

pipah | aku | ecah
*time ni dah taw yang aku kandas li..sadis giloz*


e | ecah | aku | sob
*time ni kitorang sem1 kot* 

aku | intan | mun
*time ni kitorang keluar berjimba jimba dekat jitra mall.last hangout b4 aku balik n9 sebab time ni aku dah dapat taw aku kandas li* 


ecah | aku | pipah | intan
*time ni sem 3 kot.aku paksa ecah dengan pipah ikot gak walau time tuh dorang punya assgment banyak nak mampos* 


 ecah | aku | intan | pipah
*still dekat penang lagik*

ecah | aku
*ni masa kitorang praktikal dekat kL.time ni nak g berbuka puasa dengan senior kat times Square*

 juan | ajis | aku | miji | kak ton | intan | nisa
*time ni ada trip nak g tengok putri gunung ledang dekat ib*

kak ton | intan | pipah |pali | sob | jawa | aku
*jrv nites yang paling best dengan senior senior yang memang best*

ok.cukup setakat tuh jek aku rajin edit.nak tido dah.esok maw kije.tata..



Adios..
Assalamualaikum..

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design