Engkorang Yang Best

Monday, December 6, 2010

cara untuk hilangkan mengantok di tempat kerja

Assalamualaikum...


petang sumer...aku dekat opis skang nh..ingat tadi maleh nk masuk opis..tp biler mengenangkan keje yang memang dah sedia melambak tuh, aku lupuskan niat nk cuti rinh..aku amek half day jek...ag pown pagi tadi balik dr test moto kul doblas sengah...so, sempat gak ah aku nk memalaskan diri atas katil jap tadi...

ujan turun lebat gak ah tadi...niat ati da memang malas da nk g keje..memang tak terlintas langsung dalam ati aku nk g keje..tp tadi, biler akak aku ajak p umah kawan dier sabtu nh, rase cam nk g plak...so,kalau g memang sahih kene cuti ag an...ahlahmak ai...banyak no la plak cuti...last2, aku bangun g amek air smayang nk smayang zohor..suh adeq aku off laptop aku, pastuh sorg g aku suh start enjin kete...okeh..nekad memang nk g keje...dengan keadaan hujan kat luar yg tak berapa nk reda, aku redah jek bawak kete incik abah....memula ingat nak rempit jek, tp biler pk laptop yang aku beli gune duit org lain bukan duit aku, aku pakse diri bawak kete...

seb bek ikot kate ati bawak kete..sampai opis, ujan memang lebat gak ah..kat umah jek cam renyai renyai..kalau orang neghori panggil ghobeh yo...masuk2 opis terus park tgk atas meja..perghhh...bersih jek..cam suci jek aku rase meja aku...lam palotak da terpk, alhamdulillah..ader gak org tolong keja aku...tp tyh sumer hanya angan angan yang indah dalam khayalan...tade sape pown yg tolong keje aku...keje still melambak..cumer tak nampak jek kat atas meja sebab dorg dah tolong letak kat meja hr...huhuuhuhu...

dengan kepala yang cam da weng sket petang nh, dengan keadaan cuaca dalam opis yang cam bagi keizinan tuk aku landing jek, mata aku yang tadi meluas dah mula buat perangai...huuu...sabar eh cik mata, tunggu r petang sket...kat umah kang ko buat ah ape ko suker..kekeke..

untuk tanak ilangkan ngantok, aku on laptop, terus on9...pesbuk terus + berblogging...perghhhh....memang segar bugar bijik mata aku...jari ni plak cam taw2 jek ape aku nk buat..terus tekan poker...so, ilang lah ngantok aku untuk arinh...kekekek...

moral of da story : memang tade niat nk buat keje, sebab nk main poker..kekekekeke..

adios..
assalamualaikum...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design