Engkorang Yang Best

Friday, December 3, 2010

memang dasar tak paham bahase la kaum lu nh der...

assalamualaikum...




yuhuuu...pekabo korg...sori r beb..2 ari da ta memekak kat sini...semalam kat opis bizi giloz...ko paham je r kan..kije ngan org nh cmne..slagi dier ley pakse ko wat kije, slagi tuh r dier suruh an..so, sebagai pekerja yg terlalu n sungguh berdedikasi, maka aku dengan itu telah bekerja bersungguh-sungguh demi memastikan mase depan aku sebagai seorang kerani adalah terjamin...hahha..cam sengal ubi jek ayat..hahha...

dah r semalam tenet kat opis sengal2 ubi kayu jek...dari pagi server down...sengal an, dah la intenet tade, kije taley nk buat..bapak ah bosan aku dowh...

pagi tadi aku g test jpj kete..so, aku ta keje arinh...kat kul 9 pagi tadi aku da merempit g rompin...arinh dengan kelajuan biasa, aku smpai sane lebey kurang 20 minit pastuh..perghhh..giler kentang an..hahaha...merempit pepagi sampai nk termasuk bwh lori ag tadi...dah ah brek moto abg ipar aku tuh ta brape nk cengkam benar...aku slumber pig jek bwk lelaju..pastuh potong ikut suker cam jalan tuh uwan atok aku punyer jek...tak pasal2 kene hon ngan unser tadi...hehe..sori lah uncle..saya ter'merempit' ah pepagi..jgn r marah...=)

pagi tadi test jpj an,so dengan bangga nyer nk gtaw yg aku da lulus...yabedabedu...suko den...biar ah nk ckp aku sakai ke ga alip ya ta ke hape ke..dulik ape aku..aku baru lulus, musti ah bangga..pasnh da bley merempit pakai kete incik abah plak..kekeke...

smpai umah petang tadi kul 4 lebey..seb bek memang amek cuti arinh..kalau ta, penat maw menjawab ngan bos...baru jek rase nk rehat2 jap...tgk2 jam dah dekat kul 6..nk g bawak syameen g men doremon dier lagik...nk g beli barang lagik...adooiiii..byk kojo den..

itu ari aku ader citer pasal org yg tak gheti bahase an..ala, kat entry nih..arinh aku kene ag..lagi cam hampeh kelapa...aku masuk parking..pastuh g anta anak buah aku maen doremon + buang duet sket kat aktif tuh...lebey kurang 20 menet gitu an, aku kuar g kat kete...aku tgk kete aku da kene block ngan sebijik kete nh...cam haram betoi ah...aku nk balik da nh..da nk senja nh...memule tuh aku ley sabar ag..tp biler dah tunggu dekat 15 menet, drebar kete tuh tak gak dtg, aku memang hangen ah kan...

der, lu jgn pk lu sorg jek byr cukai jalan tuh sumer...org laen pown bayar gak der...pk lah org sket der..kalau lu nk block parking yg tade kete, p mam**s la der...gua pown tak heran..masalahnye der, lu block kete wa der..wa nk balik da nh...dah bersapu gua tunggu lu tak gak dtg2...suker ati ayam jiran lu jek lu block kete wa, lu tinggalkan anak2 lu lam kete, pastuh lu bg signal..kalau lu pegi 3 minit wa ley trime der..ini lu pegi dekat stgh jam der..beragak la...pk lah org same...dah kali ke2 wa kene ngan kaum lu..memang patut pown org marah ngan kaum2 lu der..sebab memang tak paham bahase..

naseb baek ini ari tahap kesabaran aku tinggi..mekaseh ek pakcik hasan ngan brader yg tulun aku tadi..=)

ok ah..maw sambung maen poker jap..t ader mase aku hapdet lagi...tatata...

adios..
assalamualaikum


2 kutukan sopan diterima:

cik zaza said...

huh!geram gila kalo kena kat aku..nak aje aku buka tgkap smbil melepasi keta tersebut dan menjerit,
"abah kau!"
huhu

Anonymous said...

Awesome posting. Benar-benar menikmati membaca posting blog Anda..

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design